حرف‌های کاپیتان ایران که زیاد از خداحافظی کردن خوشش نمی‌آید

صمد نیکخواه بهرامی می‌گوید:«خیلی از این داستان‌های خداحافظی خوشم نمی‌آید چون درایران هیچ وقت درست برگزار نمی‌شود اما سن من طوری است که رفته رفته باید جای خودم را به جوان‌ترها بدهم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛صمد نیکخواه بهرامی در پایان بازی های آسیایی و کسب مدال نقره توسط ایران اظهار داشت: متاسفانه نشد. ما واقعا امروز شانس قهرمانی داشتیم و بازی را خوب آغاز کردیم. تیم چین هم واقعا بهتر از ما بود چون آنها یک شب استثنایی را داشتند. البته که داور هم به آنها کمک کرد. باز هم می گویم یک شب استثنایی داشتند چون آمار 13 از 22 در پرتاب های 3 امتیازی واقعا عجیب است.
وی افزود: به هر حال بازیکنان ما هم تلاش خود را کردند؛ اما تمرکز آنها بالاتر بود. با اینکه هدفمان مدال طلا بود؛ اما نشد. آنهایی که بسکتبالی هستند، می دانند که آمار چینی ها امشب فوق العاده بود.
کاپیتان تیم ملی درباره اینکه گفته شده بود بعد از بازی های آسیایی خداحافظی می کند، گفت: من صحبتی از خداحافظی نکردم. از من پرسیدند و گفتم که درباره آینده تصمیم نگرفتم. سن من طوری است که بالاخره باید این روزها جا را به جوان ها بدهیم. من اصلا خوشم نمی آید درباره این مساله حرف بزنم. این یک تصمیم شخصی است و روزی که تصمیم بگیرم، نباشم، دیگر نمی آیم. خیلی از این داستان های خداحافظی خوشم نمی آید چون درایران هیچ وقت درست برگزار نمی شود. به همین خاطر خیلی دوست ندارم در این باره حرف بزنم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =