وزارت کشور با ماموریت سیروس شفقی برای شهرداری کرج موافقت کند

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه این شورا تاکنون تکالیف خود را بر اساس قانون انجام داده است،گفت:وزارت کشور با ماموریت سیروس شفقی برای شهرداری کرج موافقت کند.

به گزارش خبرآنلاین، عباس زارع در حاشیه جلسه شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات شورا در خصوص نامه وزارت کشور در ارتباط با مخالفت با ماموریت سیروس شفقی به شهرداری کرج، اظهار داشت: تصمیم وزارت کشور بر اساس آیین نامه قانون مدیریت خدمات کشوری اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه مصوبه شورا برای انتخاب سیروس شفقی به عنوان شهردار کرج با اشاره به قانون ۵۱ شهرداری‌ها بوده است ، افزود: در این قانون گفته شده است دستگاه‌های دولتی مکلف هستند با مصوبه شورا در خصوص ماموریت یک مدیر دولتی در سمت شهردار کرج موافقت کنند و این دستور لازم باید اجرایی شود.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه نامه ارسال شده از طرف وزارت کشور به شورای شهر کرج این مصوبه را رد کرده است، بیان کرد: ما در زمینه اختیارات خود دارای یک سری قانون هستیم که بر قوانین عام ما دارای ارجعیت است.

زارع با اشاره به اینکه از دولت انتظار می‌رود در حال حاضر که شهرداری کرج با مشکل مواجه است با این ماموریت موافقت کند،تصریح کرد: باید با تلاش برای تقویت و حمایت از این شورا مصوبه شورا را مورد حمایت قرار داد.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه شورای شهر کرج تا به امروز تکالیف خود را بر اساس قانون انجام داده است، خاطرنشان کرد: از دولت انتظار داریم موافقت خود را با ماموریت سیروس شفقی به عنوان شهردار منتخب این کلانشهر انجام داده واز آن حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه در شورای شهر کرج برای رضایت مندی شهروندان تمام تلاش خود را کرده‌ایم ، ادامه داد: در حال حاضر سیروس شفقی شهردار متتخب کرج است و چون در متن نامه ارسالی از سوی وزارت کشور ابهاماتی وجود دارد در جلسات پیش روی شورای شهر در این خصوص بحث و تصمیم گیری می‌کنیم.

وی گفت: ما تمام تلاش خود را برای موافقت وزارت کشور با مصوبه شورای شهر انجام می‌دهیم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =