۰ نفر
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷
کاهش ۳درصدی جرایم در شهرستان بیجار

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه نقش مردم در ایجاد نظم بسیار موثر می باشد گفت: نطم وامنیت مطالبه ایی عمومی، وکاملا مکمل یکدیگر هستند واین مهم جز با همکاری وتعامل همه جانبه مردم با ناجا امکان پذیر نیست.

ناجا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، موسی بهاری در نشست مطبوعاتی، با اصحاب رسانه شهرستان بیجار عنوان کرد: نیروهای انتظامی متولیان ایجاد امنیت و آرامش حفاظان نظم و مروجان انصباط در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی بیجار امنیت را پایه واساس توسعه در هرجامعه خواند وگفت: پیشرفتی که در کشور به تبع در استان کردستان وشهرستان بیجار فراهم شده است جز در سایه سار امنیت مقدور نبود.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ایجاد احساس امنیت عنوان کرد: اصحاب رسانه در دیار گروس دارای عملکردی قابل قبول با ادارات ونهاد های می باشند و تعامال خبرنگاران با نیرهای انتظامی زمینه را برای ایجاد امنیت وپایداری احساس آرامش در جامعه دوچندان خواهد کرد و مجموعه اقدامات ناجارا در پیشگیری از وقوع جرم کامل می کند.

بهاری اظهار داشت: در نیمه نخست امسال شاهد کاهش سه درصدی جرائم در شهرستان بیجار می باشیم که نتیجه زحمات شبانه روزی کارکنان ناجا وهمکاری بی دریغ مردم می باشد.

وی افزود: ۸۵ درصد از کل سرقت های رخ داده شده در شهرستان کشف واموال مسروقه به مال بختگان عودت داده شد.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه نقش مردم در ایجاد نظم بسیار موثر می باشد گفت: نطم وامنیت مطالبه ایی عمومی، وکاملا مکمل یکدیگر هستند واین مهم جز با همکاری وتعامل همه جانبه مردم با ناجا امکان پذیر نمی باشد.

این مسئول عنوان کرد: ۲ نفر از سارقان خودرو شناسایی وپرونده آنان به مراجع قضایی تحویل داده شد و دو باند حرفه ایی سرقت از منزل شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده انتظامی بیجار افزود: ۳ انبار لوازم خانگی که اقدام به احتکار لوازم خانگی به ارزش ۳۳۰ میلیون تومان نموده بودند شناسایی شد و پرونده احتکارگران در مراجع قضایی مفتوح می باشد.

بهاری عنوان کرد: به مناسبت هفته ناجا۴۳ برنامه در سطح شهرستان، اجرا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره افزایش رضایتمندی مردم از اقامات ناجا گفت: کاهش ۷۰ درصدی شکایات از مجموعه ناجا شهرستان بیجار،نشان از عملکرد مطلوب این سازمان ورضایت مردم دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =