ایسنا نوشت: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر دشمنان ما دست از پا خطا کنند، نیروهای نظامی کشورمان همه زرادخانه‌های صهیونیست‌ها را با موشک‌های مختلف نشانه خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام احمد جلیلی‌صفت ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلی قدس عنوان کرد: یکی از توطئه های دشمن و ضد انقلاب از همان روزهای ابتدایی انقلاب سردادن شعار انحلال ارتش بود. این توطئه حساب شده در صدد از بین بردن توان نظامی و دفاعی ایران بود اما با درایت و بصیرت امام خمینی(ره) این توطئه عملیاتی نشد. در واقع بنیانگذار انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شناخت و بصیرت خود بر استمرار فعالیت ارتش تاکید کردند.

وی افزود: این اقدام امام خمینی (ره )همه معادلات سیاسی و توطئه های دشمن را به هم ریخت و آن را ناکام گذاشت. ارتش امروز به برکت انقلاب اسلامی و حضور سفیران حوزه علمیه در ارتش جمهوری اسلامی، شاهد گسترش فضای معنوی و دینی و اخلاقی در این نیرو است .

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: اگر دشمنان ما دست از پا خطا کنند، نیروهای نظامی کشورمان همه زرادخانه‌های صهیونیست‌ها را با موشک‌های مختلف نشانه خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام جلیلی‌ صفت با تاکید بر پیشرفت های دفاعی کشور بیان کرد: در روزهای آتی از پهپاد جدید ارتش رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی

اجرای پرشتاب برنامه‌های ۱۲ گانه مصباح

باشگاه خبرنگاران نوشت:

حجت‌الاسلام محمدحسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز همزمان با سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیش از خطبه‌های نماز جمعه به بیان عملکرد این سازمان در عرصه‌های مختلف پرداخت و گفت: بنا بر فرموده فرمانده کل قوا نقش عقیدتی سیاسی ارتش در افزایش معنویت در این سازمان نقش بسیار موثری در رسیدن به نقطه مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه ارتش دارای ۴۸ هزار شهید مدافع وطن و شهید مدافع حرم است، اظهار کرد: نقش ارتش به صورت چراغ خاموش در پاکسازی ویروسی به نام داعش از منطقه نقش تعیین کننده و برجسته‌ای بوده است، که در زمان خودش بیان خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دشمن بدانند با وجود ارتش انقلابی و سپاه دلاور اگرتفکر شوم تجاوز به کشور ایران را داشته باشند، حتما قبل از ورود به منطقه آخرین عکس یادگاری را از خود بگیرند چراکه پس از آن زنده نخواهند ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ترویج باورهای دینی و مذهبی را از جمله اهداف تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دانست و تصریح کرد: اکنون با ارتشی مومن، متدین، ولایی و جهادی در کشور روبه‌رو هستیم که وجود این ارتش برای کشور و ملت ایران امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزاری روزانه هزار وعده نماز جماعت و مراسم‌های ۲۰ هزار نفری اعتکاف در ارتش در کنار جمعیت حافظان قرآن ارتش که به میزان ۱۲ هزار نفر می‌رسد، را از جمله اقدامات مذهبی صورت گرفته در ارتش دانست و تاکید کرد: در دو شهر مذهبی قم و مشهد سالانه هزاران کلاس آموزشی، تربیتی و بصیرتی در یگان‌های ارتش داریم، همچنین بیش از یکصد هزار بسیجی فعال اعم از خانم‌ها و آقایان داریم که در نوع خود قابل توجه است.

حجت‌الاسلام محمد حسنی در پایان از اجرای پرشتاب برنامه‌های ۱۲ گانه مصباح خبرداد و از تلاش فرمانده ارتش و سایر فرماندهان برای تحقق این برنامه تشکر کرد.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811653

برچسب‌ها