معاون رئیس‌جمهور گفت: اصلاح‌طلبان با آقای رئیس‌جمهور وارد ائتلاف و پیمان شدند و روی پیمان و ائتلاف شان محکم و پابرجا هستند. یک بخشی از پیمان آنها این است که با طیف‌هایی همفکر و همسو با دولت همکاری کنند.

معصومه ابتکار در گفتگو با خبرآنلاین درباره دیدار رئیس جمهور با شخصیت های دو جناح سیاسی گفت: جهت گیری دولت بر اعتدال است، آقای رئیس جمهور تلاش کرد تمام گروه هایی که به آینده ایران علاقمند هستند و از نظر نگاه و تفکر با برنامه ها و سیاست های کلان او همسویی دارند، همراهی و همکاری‌شان را جلب کند.

وی افزود: قطعا همدلی ها، مشورت ها و همفکری ها با جریانات سیاسی می تواند به بهترکردن مراحل تصمیم سازی ها و اتخاذ تصمیمات کمک کند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به همگرایی و همکاری های بین قوا درباره اف ای تی اف تأکید کرد: تصویب سی اف تی در مجلس گام بزرگ و حاصل رایزنی ها و تلاش هایی بود که بین قوا و جریانات سیاسی صورت گرفت.

وی افزود: در شرایطی که ما با یک جنگ اقتصادی و عملیات روانی تمام عیار از طرف بدخواهان ایران و متأسفانه یک جریان خاصی در کشور مواجه هستیم، این رایزنی های سیاسی در عالی ترین سطح خودش با آقای رئیس جمهور بسیار مهم و راهبردی است و حتما باید استمرار پیدا کند. پیشنهاد این است که غیر از لایه سیاسی، با لایه های دیگر حوزه اجتماعی همچون سازمان های مردم نهاد رایزنی ها و نشست ها با رئیس جمهور ادامه پیدا کند.

عضو کابینه دولت دوازدهم درباره امکان ناراحتی اصلاح طلبان از نشست رئیس جمهور با اصولگرایان یادآور شد: فکر نمی کنم این طور باشد، به هر حال از اول اصلاح طلبان با آقای رئیس جمهور وارد ائتلاف و پیمان شدند و روی پیمان و ائتلاف شان محکم و پابرجاهستند. یک بخشی از پیمان آنها این است که با طیف هایی همفکر و همسو با دولت همکاری کنند.

معصومه ابتکار

وی ادامه داد: اصولگرایان اعتدالگرا در حمایت از دولت نشان دادند، در خیلی از مواضع با جریان اصلاحات کاملا همراه هستند که معتقدم تحت تأثیر مبانی اصولی جریان اصلاحات خیلی از این تحولات شکل گرفته است. این قدرت نظری و مبانی فکری جریان اصلاحات را نشان می دهد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: امروز با گذشت دوران و شرایطی که در آن هستیم، خیلی از اصول و تفکرات اصلاح طلبی مورد پسند جریانات اصولگرای دلسوز و واقع بین و آینده نگر قرار گرفته است.

وی درباره تلاش برخی مخالفان دولت برای خائن سازی در کشور گفت: متأسفانه در 5 سال گذشته یعنی از آغاز دولت آقای روحانی علیه دولت با هدف تخریب، خائن سازی و اتهام زنی انواع و اقسام انگ ها تلاشی انجام می شود. این جریان برای خودش مصونیتی دیده و احساس می کند بنابراین به راحتی می تواند از این فضا بهره گیرد و کار را به حدی برساند که این انگ ها را به رئیس مجلس بزند.

ابتکار گفت: رئیس مجلس اصولگراست، در جریان اصولگرایی حرکت می کند و از معتمدان با سابقه نظام و رهبر معظم انقلاب محسوب می شود اما چنین انگ ها و تهمت های زشتی به وی می زنند.

عضو کابینه دولت دوازدهم یادآور شد: فقط نگاه ما نباید اجتماعی باشد بلکه خیلی دقیق و با حساسیت های لازم نسبت به چنین تحرکاتی نگاه کنیم چون هر کسی هر گامی برای اعتلای ایران می خواهد بردارد به او انگ و تهمت ارتباط با بیگانه می زنند تا کلا او را منزوی و از میدان خارج کنند. چنین اتفاقی واقعا جای تأسف دارد.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    7 0
    مردمخودشون میدونن کیا خائنن وبزرگترین خیانتارو به کشورشون کیا کردن