طرحهای قابل توجهی با هنکاری بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسیده است

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور در خرم آباد گفت: طرحهای قابل توجهی با هنکاری بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسیده است

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون طرح های قابل توجهی در حوزه سلامت با همکاری بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسیده است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر روز سه شنبه در جریان سفر دو روزه خود به لرستان در بدو ورود به استان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از این سفر خود به لرستان اظهار کرد: طی این 2 روز طرح های متعددی در حوزه سلامت بهره برداری و افتتاح می شود .

وی در ادامه افزود: افتتاح بیمارستان و کلنگ زنی چند طرح مهم در حوزه بهداشت و درمان از مهمترین برنامه های این سفر 2 روزه به لرستان است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بعد از ظهر امروز سه شنبه وارد خرم آباد شد.

وی طی سفر 2 روزه خود به استان لرستان طرح هایی را افتتاح می کند از جمله مهمترین این طرح ها بیمارستان اعصاب و روان مهر خرم آباد ،بهره برداری رسمی از مرکز پرتو درمانی خرم آباد ،راه‌اندازی نخستین مرکز رادیوتراپی لرستان، افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی در بروجرد و افتتاح پروژه های درمانی شهرستان دورود از جمله مهمترین برنامه های این سفر 2 روزه به لرستان است.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =