در هفته پیش رو، استان چهارمحال و بختیاری میزبان 4رویداد بزرگ کشوری در حوزه ورزش است و به نظر می رسد وعده های مدیر کل ورزش و جوانان درباره برگزاری رقابت های کشوری در این استان کم کم جامه عمل می پوشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ، هفته پیش رو را میتوان داغ ترین روزهای ورزشی استان از ابتدای سال تا کنون دانست.
رقابت های تنیس خاکی لیگ باشگاه های کشور از روز شنبه 23تیرماه در شهرکرد آغاز و تا 28 تیرماه نیز در باشگاه تنیس امیران شهرکرد از ساعت 9صبح تا 8 شب ادامه دارد.
قهرمانان جهانی و آسیایی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور، آخرین مراحل اردوی آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های آسیایی 2018 اندونزی از 27 تیرماه با حضور مربیان تیم ملی در خانه ووشو شهرکرد آغاز میکنند.
رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوجیتسو از 27 تیرماه به مدت 2 روز در شهرکرد آغاز و 310 ورزشکار در غالب 22 تیم از سراسر کشور برای کسب عناوین قهرمانی کشور
آیین تقدیر از قهرمانان بین المللی و 1000 ورزشکار مدال آور رقابت های کشوری شهرستان شهرکرد روز پنج شنبه ساعت 9 صبح در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می شود.
رقابت های جذاب تیر اندازی تراپ قهرمانی استان روز جمعه 29تیرماه به میزبانی شهرستان کوهرنگ برگزار خواهد شد.
رقابت های قهرمانی بیلیارد آقایان کشور از 1 مردادماه با رقابت 164 ورزشکار از 31 استان کشور در سالن تختی شهرکرد آغاز و تا 6 مردادماه ادامه خواهد داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =