انتقاد از سرقت تاسیسات روشنایی جاده ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در کارگروه امنیت جاده های استان گفت: علی رغم تلاش پرسنل راهداری استان جهت نصب روشنایی جاده ها اما با سرقت تاسیسات روشنایی جاده ها مواجه هستیم .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عباس شرفی گفت: راه و شهرسازی قراردادی به مبلغ ۹ میلیارد تومان برای ایجاد نیوجرسی در جاده های استان منعقد کرده است و اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان نیز دو قرار داد با مبلغ ۹ میلیارد تومان در این رابطه منعقد کرده است.

وی افزود : در این راستا با این اقدام در جدا سازی باندهای در حال احداث جاده ای استان اقدام خواهیم کرد.

ایجاد گاردریل و نیوجرسی در جاده ها

مدیرکل راهداری  با تاکید بر افزایش ایمنی جاده اشترینان به سمت ملایر، عنوان کرد: در این رابطه ورود پیدا کرده ایم و این طرح جزء پروژه های اولویت دار ما در استان است.

با بیان اینکه اکثر راههای احداث شده در استان و در حال احداث استان در کنار هم هستند و این امر موجب شده که تقاطع های دور برگردان استانداردی نداشته باشیم، اظهار داشت: در این راستا باید اقدام به ایجاد گارد یا نیوجرسی در این زمینه کنیم.

شرفی  با اشاره به سرقت تاسیسات روشنایی در جاده های استان، گفت: در این راستا ضرورت دارد که نیروی انتظامی همکاری لازم را با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =