کلینیک تخصصی شهرستان شوش آماده بهره برداری است

ایجاد کلینیک های تخصصی در سطح مناطق شهری و مراکز جامع خدمات سلامت در مناطق روستایی از خدمات ماندگار طرح تحول نظام سلامت جهت دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است

به گزارش خبرآنلاین، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی دزفول از اتمام پروژه ساخت کلینیک تخصصی شهرستان شوش خبر داد.

عبدالناصر میرشکاک در دیدار مسئولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان نظام مافی شوش که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد، ادامه داد: این مرکز درمانی که در نوع خود پیشرفته و مدرن است در ساخت آن از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مصالح و متریال های ساختمانی استفاده شده است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان داشت: با آغاز بکار کلینیک تخصصی شوش کمیت و کیفیت خدمات درمانی افزایش چشمگیری می یابد.

عبدالناصر میرشکاک

دکتر میرشکاک افزود: ایجاد کلینیک های تخصصی در سطح مناطق شهری و مراکز جامع خدمات سلامت در مناطق روستایی از خدمات ماندگار طرح تحول نظام سلامت جهت دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی می باشد که موجبات رضایت مردم مناطق شهری و روستایی را به همراه خواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که جزو سیاست های دانشگاه علوم پزشکی دزفول می باشد عدالت در توزیع منابع و امکانات در مناطق شهری و روستایی است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول در همین خصوص اظهار داشت: همان گونه که در روستاهای دور و نزدیک مانند محمد شقاتی، محمد صافی، سید حمادی، خلف مسلم و... با وجود پراکندگی سیستم بهداشت فعال می شود در شهر شوش نیز منطقه احمد آباد و آخر آسفالت را همان طور می بینیم که مناطق مرکزی شهر شوش مانند چهار دستگاه و فرهنگیان دیده می شوند.

دکتر میرشکاک در خصوص توسعه زیرساخت های بهداشتی درمانی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به اینکه پروژه های بسیاری در سطح دانشگاه در حال اجرا می باشد گفت، علیرغم تمامی تنگناهای مالی تا کنون پیشرفت های خوبی در احداث پروژه های بهداشتی درمانی وجود داشته است و ان شاالله در آینده ای نزدیک و با بهره برداری از این پروژه ها شاهد توسعه خدمات حوزه سلامت منطقه شمال خوزستان خواهیم بود. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =