در روزهای گذشته دعواهای کلامی میان حمید استیلی و نزدیکانش با کادرفنی تیم‌ملی بازتاب های زیادی داشته به طوری که یک ایرانی شاغل در فیفا که از نزدیکان همیشگی تیم‌ملی هم بوده حتی منتقد کی‌روش و دستیارانش شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین حرف های اخیر مهرداد مسعودی مدیاآفیسر فیفا در دو جام جهانی در تیم ملی ایران که تمام طول این دو جام اخیر را کنار کی روش و تیمش در کمپ های ایران بوده و روابط صمیمی با هم داشته اند از اتفاقات عجیب بود. ولی او از استفاده واژه سیرک و دلقک توسط دستیاران کی روش به سختی انتقاد کرد .

ماجرایی که بازتاب های بسیاری در ایران هم داشته است.مثلا حامیان کی روش می گویند همین حرف های میک مک درموت را قبل برانکو درباره فوتبال ایران زده بود و یکبار گفته بود نمی خواهد بخشی از سیرک فوتبال ایران باشد.

البته برانکو مربی قرمزها وقتی به یک کنفرانس خبری در فصل قبل نرفت این جمله را گفته بود و واژه سیرک را برای فوتبالمان به کار برده بود.

کارلوس کی روش

امیرحسین خیرخواه از عکاسان خبری ورزشی هم در اینستاگرامش عکسی منتشر کرده از کی روش در بازی تیم ملی در بازی رفت ایران و سوریه در مسیر صعود به جام‌جهانی که در آن سرمربی ادای گلر سوریه را در آورده و او را تبیه به دلقک سیرک کرده بود! 

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =