بام ایران میزبان مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و تعدادی از خیرین عضو بنیاد خیریه نیکوکاران مفید

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: استان چهارمحال وبختیاری میزبان مدیر عامل اعضای هیات مدیره و تعدادی از خیرین عضو بنیاد خیریه نیکوکاران مفید است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا ، عباس قادری افزود: این سفر بمنظور بازدید، افتتاح وبهره برداری از ۱۲ خانه بهداشت و یک باب پايگاه اورژانس و فوريت هاي پزشکي و کلنگ زني ۵ باب خانه بهداشت و خانه پزشک انجام می شود
وی تصریح کرد: در اولین روز از حضور این عزیزان در استان، خانه بهداشت اسد آباد و پايگاه اورژانس ۱۱۵ باباحيدرافتتاح و کلنگ خانه بهداشت روستاي فتح آباد و خانه بهداشت روستاي چغا هست به زمين زده مي شود.
قادری، بازدید از بخش دیالیز مرکز خدمات جامع سلامت سامان را از دیگر برنامه هاي اولين روز از سفر کاري مدير عامل بنياد خيريه نيکوکاران مفيد عنوان کرد.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال وبختیاری گفت: بنياد خيريه نيکوکاران مفيد تاکنون در احداث ۲۱ خانه بهداشت و يک پايگاه فوريت هاي پزشکي با دانشگاه علوم پزشكي و مجمع خيرين سلامت استان همكاري داشته اند كه از اين تعداد ۱۰ پروژه در سال ۹۵ افتتاح و مابقي طي اين سفر به بهره برداري خواهند رسيد.
وی افزود: در مجموع ۲۲ پروژه مذکور با دوهزار و ۵۲۰ متر مربع زیربنا با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۲۰ ميليون تومان درچهارمحال و بختياري به بهره برداري رسيده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =