پیگیری طرح نوسازی و ساماندهی محله‌های فرسوده با رویکرد گردشگری

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری خرم آباد گفت: این سازمان در راستای بازفرینی فضای شهری از سال گذشته تاکنون اقدامات زیادی را انجام داده است و نتیجه و پیشرفت خوبی را نیز کسب کرده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،فرشاد یوسفوند» افزود: پيگيري طرح نوسازي و ساماندهي محله ها با بافت های فرسوده با رويكرد گردشگري و یا توانمند سازی و ایجاد زیرساخت ها و مقاوم سازی خانه ها نیز یکی از برنامه های این سازمان است. که در این راستا اقداماتی در محله گل سفید انجام شده است.

وی اظهار کرد: یکی از این اقدامات اجراي ساختمان مركز محله توسعه محله گل سفيد در يك طبقه با مشارکت اداره راه و شهرسازی است که در حال حاضر دارای پیشرفتی بالغ بر 85 درصد است. همچنین طراحی و اخذ مجوزات لازم و همچنین انتخاب پیمانکار جهت بهسازي محور فردوسي (راسته بروجردي ها) در محله بازار به مساحت تقريبي 2000 متر مربع نیز یکی دیگر از اقدامات بوده است.

خریداری و آواربرداری در خیابان 36 متری

یوسفوند بیان کرد: با توجه به خريداري و آواربرداري ساختمانهايی واقع در طرح خيابان 36 متري و آزادسازي بخشهايي از خيابان جديد، اين سازمان در چندين فاز اجرايي و به صورت مستمر نسبت به شن ريزي، تسطيح و غلطك كوبي اراضي آزادسازي شده اقدام کرده است.

مدیر سازمان عمران و بازآفريني فضاهاي شهري شهرداري خرم آباد عنوان کرد: در راستاي تحقق اهداف سند ملي راهبردي احياء بهسازي، نوسازي و توانمندسازي بافتهاي فرسوده و ناكارآمد شهري نیز انجام كليه امور مربوط به اخذ سهميه قير به ميزان 400 تن توسط این سازمان انجام شده است.

تسهیل در عبور و مرور شهری دغدغه شهروندان است

یوسفوند گفت: يكي از دغدغه هاي شهروندان، تسهيل در عبور و مرور شهري و دسترسي آسان به خيابانهاي همجوار مسير است كه با اصلاح هندسي بلوار 60 متري این مهم محقق گردیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =