فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک خانم سارق که به صورت ماهرانه ای از طلا فروشی های شهرستان سرقت می کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ علي جعفري نژاد اظهار داشت: در پي اطلاعات واصله مبني بر وجود سارق طلاجات در یک طلافروشی ، ماموران کلانتري 14 با حضور به موقع موفق شدند زن سارقي كه در حال سرقت بود را دستگير کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسي از کیف این خانم سارق تعداد 3 جفت گوشواره که به طرز بسيار ماهرانه اي زیر کیف جاساز کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر تصريح کرد: متهم در تحقيقات اوليه به بزه خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ جعفري نژاد در پايان از متصديان واحد هاي صنفي طلا فروشي ها خواست:حتماً از قفل هاي مخفي و كنترل دار استفاده کنند ، به گونه اي برنامه ريزي كنيدكه در زمان پهن كردن و همچنين جمع آوري ويترين كسي نزد شما حضور نداشته باشد ، مراقب باشيد به هنگام خريد، جواهرات شما را با بدل معاوضه نکنند.

وی ادامه داد: به هنگام مراجعه خانم هايي كه با روبند در محل كار شما حاضر مي شوند جانب احتياط را بيشتر در نظر بگيريد، در ورودي مغازه به خصوص طلافروشي ها، مي‌بايستي پس از ورود و خروج مشتري به طور اتوماتيك قفل شود دوربين‌هاي مدار بسته را در داخل و خارج از مغازه به طور محسوس و يا نامحسوس نصب کنید و از دوربين هايي با قابليت ثبت فريم به فريم و سرعت ضبط بالا استفاده کنید، از خريد اموال، اشياء و جواهرات بدون فاكتور و مدارك كافي از افراد ناشناس جداً خودداري و در زمان قطع برق، دقت و مراقبت كافي از مغازه داشته باشيد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =