۰ نفر
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵

ایسنا نوشت: سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان از خودکشی مردی سی و چند ساله از روی پل چمران خبر داد که بامداد امروز اتفاق افتاده است.

بامداد امروز جسد مردی سی و چند ساله بر روی ریل‌های مترو اصفهان توسط تیم کنترل خط مترو این کلانشهر رویت شده‌است.

محمد شریعتی- سخنگوی آتش نشانی اصفهان در این رابطه به خبرنگار ایسنا می‌گوید: ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد امروز، این حادثه به آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جسم این مرد بر روی خطوط مترو افتاده بود و نیروهای اورژانس امکان دسترسی به آن را نداشتند، آتش نشانی در محل حضور یافته و بعد از رسیدن نیروهای امدادی مشخص شد، فرد ساعت‌ها پیش از روی پل چمران سقوط کرده است.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: هنوز هویت این فرد کشف نشده و نیروی انتظامی استان درحال بررسی این موضوع است.

این در حالی است که آخرین خودکشی رخ داده از روی این پل دوم مردادماه رخ داده بود. در یک سال گذشته این چندمین خودکشی اتفاق افتاده از روی این پل است. خبرسازترین خودکشی انجام شده از روی پل چمران اصفهان، مربوط به دو دختر نوجوان در آبان‌ماه سال 1396 بود که پیش از خودکشی فیلم خداحافظی خود را منتشر کرده بودند. پل چمران اصفهان، در شمال این کلانشهر قرار دارد و به نظر می‌رسد تبدیل به محلی ثابت برای خودکشی شده است.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =