رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق سابقه دار لوازم خودرو که ۱۷ سال سابقه حبس داشت، پس از یک سال آزادی از زندان و در حین سرقت دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: روز سه شنبه هفته گذشته یک خودروی تاکسی سمند از محدوده نازی آباد مورد سرقت سارقان قرار گرفت و توسط شاکی شکایتی در این زمینه مطرح شد و شماره پلاک خودرو نیز در سامانه پلیس ثبت شد.

وی افزود: روز چهارشنبه نیروهای گشت کلانتری ۱۶۰ خزانه به خودروی سمند تاکسی مظنون شدند که یکی از سارقان سابقه دار به نام ممد جیمبو با آن در حال رانندگی بود که با مشاهده ماموران متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پس از استعلام مشخص شد خودرو سرقتی بوده و همان تاکسی است که از منطقه نازی آباد به سرقت رفته است.

وی ادامه داد و گفت: ماموران به تعقیب او پرداختند، اما متهم از محل متواری شده بود. پس از تحقیقات نامحسوس در کمتر از یک ساعت، تیم عملیات کلانتری موفق به شناسایی مخفیگاه وی در پشت مدرسه ای در شهرک بعثت شدند.

سرهنگ ظهیری گفت: ماموران جیمبو را حین قرار دادن قطعات تاکسی به داخل خورجین‌های موتور دیدند و سریعا نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی در ادامه گفت: در محل مشخص شد که متهم به همراه فرد دیگری به نام رضا سیاه که در زمینه خرد کردن خودرو پژو فعالیت دارد، در آن محل برای بازکردن قطعات خودروهای مسروقه حاضر هستند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: طی تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده از جیمبو ۴۰ ساله، وی اظهار کرد: یک سالی است که از زندان آزاد شده و ۱۷ سال از عمر خود را به صورت متناوب در زندان به سر برده است و پس از هر بار آزادی نیز مجددا مرتکب سرقت شده و همچنین به دلیل اعتیاد به شیشه، دست به سرقت می زده است.

وی افزود: از آنجا که در سرقت‌ها خیلی سریع بوده، در زندان به او لقب جیمبو را دادند و با رضا سیاه نیز چند سال پیش در زندان آشنا شده است که قرار بود پس از سرقت خودرو رضا قطعات را باز کند و جیمبو با موتور خورجین دار لوازم را به محل مالخر انتقال دهد و آن ها را بفروشد.

سرهنگ ظهیری در پایان گفت: متهم سرقت‌های خودرو را در ساعات بامدادی در محلات جنوب شرقی پایتخت انجام می‌داده و وی تاکنون به 10 فقره سرقت اعتراف کرده است.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =