وقتی مجری تلویزیون مرگ را جلوی چشمان خود دید

میزان نوشت: مهدی آقابیگی گفت: در یکی از ماموریت‌ها که در قالب گفت‌و‌گوی نوروزی با مرزبانان بود پس از اتمام برنامه به دلیل برفی که در آن منطقه وجود داشت، دست ها و پاهایمان یخ زد و کلاهی که بر سرم بود قندیل بست و مرگ را حس می‌کردیم.

مهدی آقابیگی مجری و گوینده تلویزیون حضور خود را در تلویزیون را توفیق الهی دانست و بیان کرد: برای من لطف الهی است که مخاطبان مقبولیت من را احساس و من را در جایگاه یک مجری پذیرفته اند و تاکنون توانسته‌ام بی حاشیه به کارم ادامه دهم. امیدوارم توفیق ادامه کارم به عنوان یک ایرانی مسئولیت‌پذیر را داشته باشم، این عشقی است که در وجود من نهادینه شده است چون رادیو و تلویزیون را با مردم دوست دارم. برکت کارم را در استقبال و مقبولیت مردمی از کار می دانم و از خداوند می خواهم که این توفیق را از من نگیرد.

این مجری با اشاره به خاطره ای از ماموریتی که در عید نوروز داشت افزود: در یکی از ماموریت ها که در قالب گفت و گوی نوروزی با مرزبانان بود پس از اتمام برنامه به دلیل برفی که در آن منطقه وجود داشت، زودتر به سمت تهران حرکت کردیم و در بین راه برف شدت بیشتری پیدا کرد و تقریبا تمام دستگاهها و دوربین یخ زده بود. دست ها و پاهایمان یخ زد و کلاهی که بر سرم بود قندیل بست و مرگ را حس می کردیم تا این که به پایین کوه رسیدیم و نور مرزبانی ناجا را دیدیم. این از خاطره انگیزترین ماموریت‌هایم بود که تا مرز مرگ پیش رفتم و گزارش های خوبی هم برای مردم از آن ماموریت پخش شد.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    82 5
    ببین نون خوردن چه سخته و اون مرزبانان با چه سختی زندگی میکنند و شما چطوری با چه نازی حقوق میگیری.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    9 2
    سرانجام برای خودت خاطره ای جور کردی...