امیرمهدی ژوله پس از برد پرسپولیس در رقابت با تیم الدحیل به بازیکنان این تیم تبریک گفت و آرزو کرد که استقلال نیز با از پیش رو برداشتن حریف همانند پرسپولیس صعود کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از برد پرسپولیس مقابل الدحیل، امیرمهدی ژوله در اینستاگرام نوشت: «وقتي بغض بي‌فكري‌هاي طارمي و بي‌مهري‌هاي كي‌روش و همه تلخ‌كامي‌هاي اين روزها يك‌جا مي‌شكند.

زنده باد بچه ها! زنده باد برانكو! چقدر چسبيد. به اميد معجزه استقلال.»

امیرمهدی ژوله
241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    16 10
    یاشاسین ژوله یاشاسین پرسپولیس سرور اسیا
    • بی نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
      8 9
      دوست عزیز میشه معیارتون برای سروری آسیا اعلام کنید تا ما هم متوجه بشیم البته باید اول بگم یاشاسین پرسپولیس که با بازی خوبش دل همه ایرانیها را شاد کرد اینو من استقلالی 8 آتیشه میگم ولی خداییش نمیتونم در مقابل حرف الکی ساکت بمونم.قربونت برم شما با چه کارنامه ای میگی پرسپولیس سرور آسیا است؟به تعداد قهرمانیهات در آسیا ؟تعداد نائب قهرمانیهات در آسیا ؟تعداد سومی در آسیا؟بابا تیم شما حتی فینال آسیا را شصت سال هست ندیده آنوقت شده سرور آسیا؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
      1 1
      در جواب اون دوستمون که پرسیده بود چرا سرور آسیا ست باید بگم پرسپولیس توی آسیا با فرمت قدیم خارج از خونه بوده و مثل برخی تیما میزبانی نداشته که بتونه خیلی راحت بیاد بالا. بعدشم یکی از تیمای ما کلا با 8 بازی دوبار قهرمان آسیا شده خنده دار نیست واقعا؟ فرمت جدید که خیلی طولانی هست رو با اون مسابقات 4 جانبه قبلی مقایسه کن. نکته اصلی محرومیت یکساله پرسپولیس و جدایی بازیکنانش و خرج باشگاه بود که در مقابل تیم 400 میلیاردی قطری که رتبه 1 اسیا رو هم داره پیروز شد. خب نشون میده الان یکی از بهترین های آسیا در مجموع پرسپولیسه نه تیم دیگه.