چرا قلعه‌نویی همچنان به عادل می‌تازد!

امیر قلعه‌نویی این روزها تهاجمی‌تر از تمام یکی دو سال اخیرش شده است. او امسال بعد ۵سال دوباره با سپاهان در صف مدعیان است و مجال بیشتری برای انتقاد دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی تقریبا یک دهه ای می‌شود که با فردوسی‌پورخوب نیست و تقریبا هر هفته به او طعنه می‌زند. این بار اما در شرایطی که گروهی در دل صدا و سیما فشار بر این مجری را به اوج رساندند، قلعه‌نویی هم برشدت حملاتش افزوده است!



او این بار به فرهیختگان گفته است: «مگر می‌شود این آقای مجری برای تیم ملی تصمیم بگیرد یا مربی تیم ملی را جابه‌جا کند یا برای باشگاه‌ها تصمیم‌گیری کند! این بدبختی فوتبال ماست که یک آدم در همه کار دخالت می‌کند و می‌خواهد حرف اول و آخر را بزند. از بالا تا پایین بدبختی فوتبال ماست که یک مجری تلویزیونی بخواهد در همه کار فوتبال این مملکت دخالت کند.»

این اولین بار نیست که قلعه‌نویی چنین واژه‌هایی درباره عادل به کار می برد و فردوسی‌پور هم که جمله معروف تاج و تخت‌شان را فروریختم و حق دارند بخواهند نباشم را درباره این جنس انتقادات دارد، در شرایطی که سکوت کرده و ترجیح می دهد بگذارد آرامش بر روابطش با تلویزیون حکمفرما شود و بتواند برنامه ای را که مردم دوست دارند همچنان بسازد، فعلا پاسخی به این اتهامات نداده است!


258 251


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =