۰ نفر
۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

آی‌اسپورت نوشت: در شرایطی که صحبت‌های کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری بعد از بازی با الجزایر درباره آماده نبودن بازیکنان لیگ برتری‌اش برای حضور در جام جهانی با واکنش شدید مربیان لیگ برتری مواجه شد، دیدگاه سرمربی تیم ملی کشورمان از دید همتای او در تیم نوجوانان کاملا منطقی است.

عباس چمنیان سرمربی موفق تیم ملی نوجوانان گفته:" شک نکنید فوتبال ایران در برخی استانداردها با سطح اول جهان فاصله دارد و در این موضوع تردیدی نیست. از لحاظ فنی و بدنی با فوتبال درجه اول دنیا فاصله داریم و زمانیکه کارلوس کی روش اظهاراتی نسبت به آمادگی بازیکنان مطرح می کند نباید آن را کتمان کنیم. در رده نوجوانان هم با این مشکل مواجه هستیم و باید با افزایش استانداردها به حدی برسیم که در سطح جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم. باید در فرصت باقی مانده تا آغاز جام جهانی این اختلاف را کاهش دهیم. مطمئنم با برنامه ای که کی روش مدنظر دارد، تیم ملی با آمادگی کامل به جام جهانی می رود. "

چمنیان در واکنش به انتقادات از کی روش، در جبهه حامیان سرمربی تیم ملی قرار گرفته:" اعتقاد دارم اگر قرار است درباره افراد قضاوت کنیم باید ابتدا خودمان را جای آنها بگذاریم. اینکه بیرون گود باشیم و کی روش را قضاوت کنیم، منطقی نیست. اگر دوستانی که اکنون در فضای انتقاد از سرمربی تیم ملی هستند خودشان را جای کی روش بگذارند، متوجه بار مسئولیت و فشاری که در آستانه جام جهانی روی او قرار دارد می شوند. هیچکس نباید در بحث ارتقای فوتبال ایران با کی روش تردید کند چراکه موفقیت های این فوتبال هیچگاه به اندازه حضور این مربی پرتغالی روی نیمکت تیم ملی استمرار نداشته است."
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =