پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان به‌مناسبت حمله تروریستی اهواز و آغاز  هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و حمله ی تروریستی اهواز به رژه نیروه‌های مسلح پیامی صادر نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دوران دفاع مقدس ، آینه ی تمام نمای رشادت ، شجاعت ، صلابت و شهادت است . جنگ تحمیلی و دفاع جانانه ی شهدا، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان از مرزهای شریف ایران ، بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کرد و امنیت ، توسعه و پیشرفت امروز حاصل خون های پاکی است که در این راه بر زمین ریخته شد . اما دشمنان قسم خورده ی ایران اسلامی هیچگاه دست از عناد و دشمنی برنداشته و همواره با اعمال، رفتار و حرکات شرم آور و ننگین خود، لکه ی سیاهی در تاریخ خود ثبت و ضبط کرده اند .

پرده‌برداری از عقده‌های فروخورده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی

حمله تروریستی اهواز

عملیات بی شرمانه ی تروریستی که امروز ، همزمان با اولین روز از هفته ی دفاع مقدس در اهواز ، شهر ایثار و افتخار ، به وقوع پیوست و موجب شهادت تنی چند از هموطنان عزیزمان شد ، بار دیگر پرده از عقده های فروخورده ی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشت که با اتکاء به ترور و تروریسم همواره به دنبال ضربه زدن به درخت تناوری هستند که هر روز بیش از پییش در دل ایران و ایرانی ریشه دوانده و رشد می کند .

ضمن گرامیداشت آغاز هفته ی دفاع مقدس ، شهادت هموطنان شریف خوزستانی در عملیات تروریستی امروز در رژه ی نیروهای مسلح در اهواز را تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهداء این حادثه ی تلخ و جانکاه علودرجات را مسالت دارم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =