سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته سلامت(یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه) از اعلام جزئیات برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در این هفته خبر داد.

سید علی درخشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین افزود: سعی شده است این برنامه ها متناسب با عناوین انتخاب شده براي روزها به اجرا گذاشته شود.
به گفته وی، شنبه مورخ یکم اردیبهشت و همزمان با آغاز هفته سلامت، زنگ سلامت در مدارس نواخته خواهد شد.
وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره غذای سالم، برگزاری مسابقات نقاشي با محوريت شعار سال و برگزاري کلاس هاي آموزشي با محوريت شعار سال و خود مراقبتي،‌ ديابت و فشار خون، ‌تغذيه و سلامت روان از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده براي اولين روز از هفته سلامت است.
درخشان، برگزاری نشست مطبوعاتی با حضور ریاست دانشگاه و اعضای هیات رئيسه را از برنامه هاي شاخص دومين روز از هفته سلامت برشمرد.
به گفته وی، در سومین روز از هفته سلامت نیز، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه،‌ صرف صبحانه سالم و برگزاري جشنواره غذاي سالم در مرکز بهداشت هرچگان از سالمندان عيادت مي شود.
وی، برگزاری همایش هفته سلامت و تجلیل از فعالین عرصه سلامت و اعطاي نشان سفير سلامت و برگزاري نمايشگاه تحول سلامت را از برنامه هاي پيش بيني شده براي سه شنبه ، چهارمين روز از هفته سلامت عنوان کرد.
سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: روز چهارشنبه مقارن با پنجمين روز از هفته سلامت برگزاري کلاس معارف و ديدار هيات رئيسه با نماينده محترم ولي فقيه و استاندار و افتتاح پروژه هاي عمراني پيش بيني شده است.
درخشان افزود: روز پنجشنبه نیز برنامه ادای احترام به مقام شامخ شهداء و عیادت از بیماران را خواهیم داشت.
وی، برگزاری پیاده روی عمومی، سخنراني مسئولين در خطبه هاي نماز جمعه، برپايي ايستگاه سلامت و برپايي نمايشگاه نقاشي را از برنامه هاي پيش بيني شده براي هفتم ارديبهشت ماه مقارن با آخرين روز از هفته سلامت برشمرد.
وی گفت: پخش برنامه صبح و زندگی از صدای رادیو جهانبین در شش روز از ايام هفته سلامت و تشريح ابعاد مختلف سلامت از زبان مسئولين دانشگاه از ديگر برنامه هايي است که همزمان با هفته سلامت در استان چهارمحال و بختياري به اجرا گذاشته مي شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =