مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پنج هزار و ۸۷۱ فقره وام مسکن روستایی با سود کمتر از چهاردرصد برای بهسازی و بازسازی واحدهای غیرمقاوم در روستاهای این استان به متقاضیان اعطا شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، ابراهیم فرزانه روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پرداخت این میزان وام از سال ۹۳ تا پایان سال ۹۶ بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت حدود سه هزار فقره وام بلاعوض حدود ۶۰ میلیون ریالی برای بازسازی واحدهای مسکونی در روستاها اعطا شده است.

فرزانه با اشاره به بازسازی بافت فرسوده گچساران نیز گفت: تاکنون افزون بر ۵۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد همچنین گفت: تهیه طرح هادی هم اینک در بیش از ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار و دارای شرایط این استان انجام شده است.
فرزانه ادامه داد: از مجموع یکهزار و ۶۷۸ روستای دارای سکنه در استان ۷۱۷ مورد بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند که در همه این روستاها طرح هادی روستایی تهیه شده است.
وی تصریح کرد: از سال ۹۳ تاکنون در ۱۲۹ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان نیز طرح هادی اجرا شده است.

وی ابراز داشت: در این مدت همچنین بیش از ۲ میلیون متر مکعب زیرسازی معابر روستایی و یک میلیون و ۷۳ هزار مترمربع آسفالت در این روستاها انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =