هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد و نماینده برنامه عمران ملل متحد، خانم اوگوچی دنیلز، عصر امروز استوار نامه خود را تقدیم وزیر محترم امور خارجه، جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف کرد و رسما ماموریت خود را در ایران آغاز کرد

به گزارش خبرآنلاین، پس از پایان مآموریت گری لوئیس هماهنگ کننده و نماینده سابق سازمان ملل در ایران، این نهاد بین‌الملی رسما خانم اوگوچی دنیلز را به عنوان نماینده جدید سازمان ملل در ایران معرفی کرد. 

هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد و نماینده برنامه عمران ملل متحد، خانم اوگوچی دنیلز، عصر امروز استوار نامه خود را تقدیم وزیر محترم امور خارجه، جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف کرد و رسما ماموریت خود را در ایران آغاز کرد.

او جایگزین گری لوئیسی می‌شود که ایرانی‌ها خاطره خوبی از او دارند.

خانم دنیلز از سال ۲۰۰۲ در سازمان ملل متحد با مسئولیت های مختلف مشغول به کار بوده است. ایشان در راستای اهداف توسعه و بشردوستانه کارشان در دفتر مرکزی، جنوب صحرای آفریقا و جنوب شرقی آسیا خدمت کرده اند.

خانم دنیلز متولد نیجریه بوده و فوق لیسانس جغرافی دارند.

اوگوچی دنیلز

در این جلسه دکتر ظریف و خانم دنیلز در مورد گسترش مشارکت های استراتژیک دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل متحد بحث و گفتگو کردند.

خانم دنیلز در این مورد گفت: "برای من افتخار بزرگی بود که با دکتر ظریف دیدار کرده و استوارنامه ام را از طرف دبیرکل سازمان ملل متحد تقدیم ایشان کنم. مسئولیت من به عنوان نماینده دبیرکل سازمان ملل در ایران، راهبری تیم کشوری این سازمان برای هماهنگی فعالیت های عملیاتی در راستای توسعه در ایران است. تیم کشوری سازمان ملل متحد و من مفتخریم که دولت جمهوری اسلامی ایران را در راستای رسیدن به اهداف توسعه و بشردوستانه حمایت کنیم."

خانم دنیلر در ادامه افزود: "همان طور که دبیرکل سازمان ملل متحد هم در صحبت هایش خاطر نشان کرده، سازمان ملل متحد در حال گذار از تحولات بلندپروازانه و جامع تر در نظام توسعه ای ملل متحد در طی دهه های اخیر است. برای سازمان ملل متحد در ایران، این زمان بسیار مهمی برای نشان دادن روابط استراتژیک ماست. سازمان ملل متحد می تواند مانند پلی باشد که جمهوری اسلامی ایران و جامعه بین الملل را به هم مرتبط می سازد."

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =