حمایت رسانه‌ها مانع لغو تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان شد

مسئولین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان با اشاره به نقش رسانه‌ها به‌عنوان عامل تغییر نظر کمیته برگزاری مبنی بر لغو تور و ورود وزارت ورزش و جوانان و استانداری آذربایجان شرقی برای برگزاری سی‌وسومین دور این رقابت‌ها برشمرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان ۸ تا ۱۳ مهر در ۳ استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار می شود.

تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان

در جلسه هماهنگی این تور که با حضور ابراهیم فیروزی دبیر تور، منصور قربانی معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، علیرضا ملامحمدیزاده سرپرست فرماندار ارومیه، کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین شهری و استانی استان آذربایجان غربی برگزار شد، علیرضا ملامحمدی‌زاده سرپرست فرمانداری ارومیه با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برگزار برگزاری هرچه بهتر تور انجام خواهیم داد گفت: این تور یکی از مهم‌ترین مسابقاتی است که در کشور برگزار می شود و مسئولین شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر آن انجام خواهند داد.

کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم گفت: امیدواریم میزبانی شایسته ای از این مسابقات داشته باشیم و در این راستا تمام تلاش استان برای این اتفاق خواهد بود.

ورود رسانه‌ها مانع لغو تور شد

ابراهیم فیروزی دبیر تور سی و سوم ایران-آذربایجان اظهار کرد: بدلیل مشکلات موجود بخصوص از لحاظ بحران مالی قرار نبود تور امسال برگزار شود، ولی با انتقادات رسانه‌ها، ورود استانداری آذربایجان شرقی و وزارت ورزش و جوانان به هر شکل ممکن امسال این تور را به نحو شایسته ای برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تور امسال در ۶ مرحله در ۳ استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار خواهد شد که بجز مرحله ارومیه-منطقه آزاد ارس که ساعت ۹ آغاز خواهد شد، سایر مراحل ساعت ۱۰ استارت خواهد خورد ضمن اینکه کل مسیر این دوره ۱۰۱۰.۵ کیلومتر و با حضور ۹ تیم از کشورهای چک، آلمان، صربستان، مالزی، الجزایر، کویت، اندونزی و بلاروس و ۴ تیم داخلی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای این دوره رقابت ها ۳میلیارد تومان خواهد بود که با تامین آن و بسیج تمامی امکانات بهترین شرایط را برای برگزاری رقابت ها در حضور نماینده فدراسیون جهانی انجام خواهیم داد.

تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان

تور بین‌المللی ایران-آذربایجان در آستانه ارتقا به سطح حرفه‌ایست

منصور قربانی معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم اظهار داشت: برای این دوره رقابت ها تمامی نیروها بسیج شده و سعی خواهیم کرد این دوره از رقابت ها با کیفیتی بالاتر برگزار شود ضمن اینکه برای شرکت کنندگان ۵۰۰۰۰ دلار جایزه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: براین اساس امسال تمام نهادهای ۳ استان برای برگزاری هرچه بهتر تور امسال که علاوه بر توجه ویژه نمایندگان فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری، در آستانه ارتقا به سطح حرفه‌ایست باید تمام تلاش خود را به کار گیرند.

سی و سومین تور دوچرخه سواری ایران_آذربایجان امسال در ۳ استان و طی ۶ مرحله برگزار می شود که ارومیه یکی از میزبانان ۲ مرحله مسابقات خواهد بود.

اطلاعات تور امسال

براساس اعلام کمیته برگزاری تور مراحل برگزاری امسال به شرح زیر است:

مرحله اول: تبریز-ارومیه ۸مهرماه ۱۴۱.۱ کیلومتر

مرحله دوم: ارومیه-منطقه آزاد ارس ۹مهرماه ۲۰۹.۴ کیلومتر

مرحله سوم: منطقه آزاد ارس-تبریز ۱۰مهرماه ۱۵۵.۱ کیلومتر

مرحله چهارم: تبریز-سرعین ۱۱مهرماه ۱۹۶.۲ کیلومتر

مرحله پنجم: سرعین-تبریز ۱۲مهرماه ۱۹۱.۷ کیلومتر

مرحله ششم: تبریز-لاله پارک ۱۳مهرماه ۱۱۴کیلومتر

ضمن اینکه تیم‌های ملی و امید ایران، شهرداری تبریز و پیشگامان کویر یزد از ایران و ۲ تیم از صربستان و تیم‌هایی از جمهوری چک، آلمان، مالزی، الجزایر، کویت، بلاروس و اندونزی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =