۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

ایسنا نوشت: مدیرکل حوزه معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: معاونت حقوقی رئیس جمهور براساس وظیفه سازمانی از تهدیدکنندگان شکایت نموده است.

پژمان محمدی، مدیرکل حوزه معاون حقوقی رئیس جمهوری اظهار کرد: معاونت حقوقی به عنوان تهدیدی که علیه رئیس جمهوری مطرح شده است، به صورت کلی و بدون نام بردن از شخص یا اشخاص معین، در دادسرای ویژه روحانیت قم طرح شکایت کرده است.

وی ادامه داد: این جرائم چون عمومی است، دادستان راسا می تواند و بلکه باید اقدام کند و منتظر شکایت شاکی نماند.

فیضیه

محمدی افزود: این جنبه عمومی در مصاحبه مطبوعاتی سخنگوی محترم قوه قضاییه نیز در پاسخ به سوال مرتبط با این موضوع مورد تاکید ایشان قرار گرفت. مطالب مطرح شده در مدرسه فیضیه قم حاوی تهدید علیه رئیس جمهوری بود، که تهدید با توجه به شیوه ی زمان و محل بیان مطلب و نیز ویژگی های مراسم و موضوعات مطرح درآن برنامه و مخاطب شعارها قابل احراز می باشد.

مدیر کل حوزه معاون حقوقی رئیس جمهور در ادامه گفت: بنابراین معاونت حقوقی رییس جمهور علاوه بر دادستان، صرف نظر از این که چه کسی معاون، و چه کسی رئیس جمهور باشد، و حتی صرف نظر از این که چه کسی این نوع اقدام را مرتکب شده باشد، وظیفه دارد موضوع را پیگیری نماید.

وی در پایان گفت: عمل واقع شده رفتاری است که نسبت به رئیس جمهور کشور اتفاق افتاده است و عدم پیگیری موضوع و عدم طرح شکایت کوتاهی در انجام وظایف قانونی محسوب می شود.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =