عباس زارع : همراهی و همدلی اولویت مدیریت شهری

اقتصاد بر خط نوشت: رییس شورای شهر کرج در گفت و گوی اختصاصی در خصوص آخرین وضعیت و چگونگی انتخاب شهردار گفت : شهر کرج نیاز به یک همدلی و همراهی دارد که باید مسوولان دستگاه های اجرایی این موضوع را اولویت اول کار خود قرار بدهند .

 عباس زارع در این خصوص افزود :از آن جايي که کليه مدارک شهردار منتخب مورد بررسي قرار گرفته و با راي اکثريت قاطع شوراي اسلامي شهر، وي انتخاب شده است و از وزير محترم کشور خواستاريم تا هر چه سريعتر نسبت به تسريع در صدور حکم شهردار کرج اقدام نمايد تا کلانشهرکرج از بلا تکليفي در بيايد .

وي در ادامه افزود : شرايط احراز از لحاظ سوابق اجرايي و مدارک تحصيلي و بقيه موارد لازم براي تصدي جايگاه ويژه شهرداري کرج کنترل شده است و برابر قانون شهرداري ها ، ماده 51 که مي گويد : هرگاه يکي از کارمندان ادارات دولتي از طرف انجمن براي تصدي شهر داري انتخاب شود و خود او راضي باشد اداره متبوع کارمند مکلف است با انتقال او موافقت کند . رييس شوراي شهرکرج هم چنين در ادامه صحبت هاي خود شهادت پاسدار علي اصغر الياسي را به خانواده وي و مردم شهيد پرور کرج تسليت عرض نموده و گفت آرزوي توفيق و صبر براي خانواده اين شهيد بزرگوار مسالت داريم .

اين مسوول در بخش ديگري از صحبت هاي خود با اشاره به قرار گرفتن در ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان اظهارداشت : شهرداري کرج از تمام امکانات و قابليت هاي خود براي پرشور کردن اين ايام استفاده مي کند و انشاالله اين عزاداري ها مورد درگاه خداوند قرار بگيرد .

وي درپاسخ به اين که برخي از معابرشهري به دليل ايجاد موکب و هيات هاي مذهبي و داربست مسدود شده است، اظهارداشت : به طور يقين از سال آينده با برنامه ريزي هاي بهتر بايد اين بي انظباطي شهري را به سمتي سوق دهيم تا موجب مزاحمت براي شهروندان نشود و قطعا با همکاري پليس و قوه قضاييه راهکاري براي حقوق شهروندي و همچنين ايجاد فضاي مناسب براي عزاداران حسيني فراهم مي آوريم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =