۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹
عسگری: برای این طلا ۴ سال تلاش کردم

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا، گفت: برای کسب این مدال طلا چهار سال تلاش کردم.

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهمن عسگری پس از کسب مدال طلای کاراته بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، در این مورد توضیح داد: خدا را شکر که لطف او شامل حالم شد و توانستم کومیته‌های خوبی را در این مسابقات اجرا کرد و به مدال طلای وزن 75 ــ کیلوگرم برسم. چهار سال است که برای گرفتن این مدال تلاش می‌کنم و حتی یک قدم هم از هدف خود و مسیرم دور نشده‌ام.

او ادامه‌ داد: بازی‌های آسیایی پله‌ای است برای موفقیت‌های بعدی من که اگر خداوند بخواهد با تلاش زیاد می‌خواهم طلای جهان و المپیک را هم برای کشورم کسب کنم. امیدوارم در این مسیر دشوار نیز همچنان نگاه خداوند به من باشد.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا، در مورد کادر فنی تیم‌ ‌ملی کاراته نیز، توضیح داد: از همه عوامل در فدراسیون و به خصوص کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و حمایت‌های خوبی را از قهرمانان خود انجام می‌دهند. ماحصل همین اعتماد و حمایت‌ها این مدال طلا و مدال‌های دیگر است.

بهمن عسگری در پایان صحبت‌های خود با اشاره به تاثیرات مثبت کادر فنی بر روی جو حاکم بر روی تیم‌ ‌ملی کاراته، خاطر نشان کرد: کادر فنی که ما داریم یکی از بهترین‌ها است. با کارها و تمریناتی که انجام می‌دهیم، همه ما یکدل شده ایم و برای یک هدف مشخص تلاش می‌کنیم. شاید ما در هر مسابقه چهار یا پنج ملی‌پوش باشیم، اما یکدل هستیم و همه موفقیت ما با حمایت و هدایت کادر فنی به خصوص شهرام هروی، سرمربی تیم‌ ‌ملی است.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =