انتقاد شدید از گوگل توسط مدیر سابق روابط عمومی

جسیکا پاول، ضمن انتقاد شدید از جایی که قبلاً آنجا کارکرده، گفت: غول فناوری خود را بیش‌ازحد جدی گرفته است اما در انجام وظایف خود خیلی جدی نیست.

 

به گزارش خبرآنلاین، مدیر سابق روابط عمومی گوگل ضمن دفاع از عملکرد خود افزود: من می‌خواهم «سیلیکون ولی» از توهمی که در آن دست‌وپا می‌زند، رهایی یافته و چشم‌انداز واقعی موجود در بازار جهانی را نشان داده، تا به استاندارد بالاتری دست پیدا کنند.{لینک}

پاول 40 ساله در مقاله رسمی و همچنین یک رمان کوچک طنزآمیز که به‌طور هم‌زمان در این هفته به چاپ رسید، تأکید کرد که: ما می‌گوییم چیزهای شگفت‌انگیز و خوبی برای جهان ایجاد می‌کنیم درحالی‌که مشکلات زیادی نیز برای جهان تولید می‌کنیم. ما سیاه‌وسفید فکر کرده و چشمان خود را به روی خودکشی‌های آنلاین بسته‌ایم.

روزنامه‌نگار و صاحب سه فرزند،افزود وسوسه شده است تا رُمان خود به نام اختلال بزرگ را تحت نام مستعار منتشر کند، اما برای خنثی کردن سکوتش باید فریاد برآوَرَد.

گوگل از سوی بسیاری از محافل به دلیل انتشار اخبار جهادی‌ها، دست راستی‌ها و خشونت‌طلبان در یوتیوب موردانتقاد واقع‌شده است.

خانم پاول تا اوت سال گذشته در نقش روابط عمومی به‌طور مستقیم به ساندر پیچای گزارش مستقیم می‌داد و ناگهان با خروج از گوگل همگان را شوکه کرده و اعلام کرد برای ادامه تحصیل به دانشگاه بازمی‌گردد.

انتقاد شدید از گوگل توسط مدیر سابق روابط عمومی کمپانی

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =