رئیس ستاد دیه استان گفت: کل مبلغ بدهی این افراد بالغ بر ۶۴میلیارد بوده است که بدهی مالی ۶۵ نفر از این تعداد با همکاری ستاد دیه و۳۰ نفر از این زندانیان با کمک های جمع آوری شده برنامه ماه عسل پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چارمحال وبختیاری به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی زندان های استان ، حافظ طاهری افزود: با تلاش های ستاد دیه و کمک خیرین، ۱۸ نفر از محکومین پرداخت مهریه، ۵ نفر از محکومین دیات و ۴۲ نفر از محکومین مالی غیر کلاهبرداری ، از زندان آزاد و به جامعه بازگشتند.

وی ضمن تقدیر از ایثار شکات این پرونده ها ادامه داد: شکات پرونده ها مجموعا بیش از ۴۳ میلیارد ریال از طلب خود را رضایتمندانه بخشیده اند و برای بازپرداخت مابقی بدهی محکومین، بانکهای ملی ، ملت، صادرات و تجارت مجموعا ۷/۵ میلیارد ریال وام به مددجویان پرداخت کردند.

طاهری افزود: مابقی بدهی محکومان در حق شکات از طریق آورده محکومین ، کمک بلاعوض ستاد دیه وکمک بلاعوض شرکت های بیمه تامین شده است.

وی ضمن تشکر از خیرین نیک اندیش، همکاران خود در ستاد دیه، مددکاران فعال در زندان ها ومسئولین اداره کل زندان های استان افزود: انجام کار متعهدانه و دلسوزانه، باعث توفیق کار خواهد شد و حاصل فعالیت های مشفقانه و خیرخواهانه در شش ماه نخست سال جاری، آزادی نزدیک به صد نفر از محکومین مالی غیر عمد و لبخند رضایت خانواده ایشان است.

حافظ طاهری

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =