خبرگزاری صداوسیما نوشت: جنبش انصارالله یمن روز یک‌شنبه یک فروند هواپیمای جاسوسی (به اصطلاح) ائتلاف تحت فرماندهی عربستان متجاوز به یمن را در منطقه «البقع» در استان صعده نزدیک مرز عربستان سرنگون کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد یگان دفاع هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح امروز یک فروند هواپیمای جاسوسی ائتلاف تحت فرماندهی عربستان را در استان صعده سرنگون کرد.

یک منبع نظامی وابسته به جنبش انصارالله یمن نیز با اعلام این خبر افزود پدافند هوایی توانست به لطف خدا یک فروند هواپیمای جاسوسی سعودی را در منطقه البقع در استان صعده سرنگون کرد.

دفاع هوایی جنبش انصارالله یمن ۲۵ ژانویه گذشته نیز هواپیمای مشابهی را در منطقه «حریب القرامیش» در استان مارب سرنگون کرد. یک فروند هواپیمای جاسوسی دیگر متجاوزان سعودی نیز ۳۰ ام دسامبر گذشته در منطقه مرزی «حرض» در استان حجه سرنگون شد.

یک منبع میدانی وابسته به جنبش انصارالله در استان صعده نیز با تایید این خبر به اسپوتنیک گفت: «نیرو‌های جنبش انصارالله نیمه شب گذشته یک فروند هواپیمای جاسوسی سعودی را هنگام پرواز بر فراز آسمان منطقه البقع سرنگون کردند.»
این منبع به نوع و مدل هواپیمای جاسوسی یا سلاح استفاده شده برای سرنگونی آن هیچ اشاره‌ای نکرد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =