جام جم نوشت: حمیدرضا 24 ساله، 24 مرداد سال 96 در جریان درگیری با شوهر مادرش در خانه‌شان در خیابان ملاصدرا باعث مرگ وی شد.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور بازپرس جنایی، حمیدرضا به اتهام قتل عمد بازداشت شد. متهم در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: من با شوهر مادرم رابطه خوبی داشتم، اما وی با مادرم بدرفتاری میکرد. آن روز زمانی که متوجه شدم دوباره با مادرم درگیر شده وکتکش زده، ناراحت شدم و برای ترساندن او به خانهشان رفتم. او را هل دادم که به دیوار یا کمد خورد و لیوانی را که دستم بود به سمتش پرت کردم. نفهمیدم چطور شد شوهر مادرم حالش بد شد و با انتقال به بیمارستان بعد از سه روز فوت کرد.

 در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که مرگ پدر خوانده او به خاطر خونریزی و آسیب مغزی بر اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست بوده است. این در حالی بود که فرزندان متوفی برای این خواننده رپ درخواست قصاص کرده بودند.

وکیل این خواننده رپ گفت: موکلم به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کرد که هیات هفت نفره پزشکان نظر دادندکه موکلم 50 درصد مقصر است و 50 درصد هم مسائل و بیماریهای متوفی باعث مرگ او شده است. با گزارش پزشکی قانون و اعتراض به قرار بازداشت، با نظر دادگاه برای او قرار وثیقه صادر شد. دیروز قرار وثیقه در دادسرا گذاشته شد و قرار بازداشت به وثیقه تغییر کرد. قرار است او یکشنبه یا دوشنبه از زندان آزاد شود.

سرپرست دادسرای جنایی تهران هم گفت: برای متهم قرار وثیقه 500 میلیونی صادر شده است.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =