شهردار اردبیل از سرویس‌دهی رایگان بیش از 50 دستگاه خودرو در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمیدلطف‌اللهیان در حاشیه جلسه هماهنگی شهرداری اردبیل برای خدمت‌رسانی بیشتر به همشهریان در شب‌های قدر اظهار کرد: بیش از 50 دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر آماده سرویس‌دهی به شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها به مدت سه در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت، افزود: این اتوبوس‌ها با استقرار در نقاط مختلف شهر ایاب و ذهاب شهروندان به مصلای امام خمینی (ره) اردبیل و بازگشت مسافران به مقاصد خود را انجام خواهند داد.

شهردار اردبیل یادآور شد: هدف از سرویس دهی ناوگان اوتوبوسرانی سهولت در تردد و حابجایی شهروندان در شبهای لیالی قدر و انچجام وظایف این سازمان در راستای توجه به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است.

لطف اللهیان با اشاره به اینکه سرویس‌دهی به همشهریان در لیالی قدر از ساعت 22 شب آغاز خواهد شد، توضیح داد: خدمات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل تا پیش از اذان صبح ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فضیلت‌های شب قدر، یادآور شد: شهرداری اردبیل رد راستای عمل به وظایف فرهنگی خود در طول سال و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌‌های ویژه‌ای درنظر گرفته که در ایام مختلف سال با تلاش کارکنان زحمت‌کش این سازمان اجرایی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =