روز جهانی قدس یادگار امام خمینی (ره) است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در خصوص فرارسیدن روز جهانی قدس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ملت ایران و هم استانی های عزیز استان آذربایجان شرقی در تمامی شهر ها و روستاها هر سال با شکوه و وحدت در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور می یابند.

وی ادامه داد: امسال نیز هم استانی های عزیز حمایت های خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع نوعی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار و اظهار نفرت بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی و تمام حامیانش در دنیا و در راس همه آنها آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: امسال مردم استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده دفاع خود را از مظلومان و نفرت خود را از مستکبران نشان خواهند داد.

خدابخش با بیان اینکه راهپیمایی امسال روز جهانی قدس یک تفاوت اساسی با سال های گذشته دارد ادامه داد: رژیم صهیونیستی ظرف یک ماه گذشته بیش از ۱۰۰ نفر از مردم فلسطین را شهید کرده است و از سوی دیگر اصلی ترین حامی اسرائیل یعنی آمریکا سفارت خود را از تلاویو به قدس اشغالی منتقل کرده و این نوعی توهین به مردم فلسطین و تمام مسلمانان دنیا می باشد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: این کارها باعث خواهد شد که مردم در تمام دنیای اسلام بصورت گسترده در راهپیمایی روز قدس حضور یابند و مردم قهرمان آذربایجان شرقی و تبریز نیز در کنار برادران دینی خود با حضور پرقدرت و بی نظیر خود خشم و انزجار خود را از سران رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به نمایش خواهند گذاشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =