در روز شنبه دوم تیر، جدایی بازیگر سرشناس از «ستایش»، علت افزایش سرطان در ایران و حاشیه‌ای بر ماجرای بازپس‌گیری ویلای سرلشگر فیروزآبادی از اخبار پربیننده بودند.

در سرویس سیاست، حاشیه‌ای بر ماجرای بازپس‌گیری ویلای سرلشگر فیروزآبادی در صدر اخبار نشست. بالاخره برای نان انقلاب کردیم؟ باید اشکنه بخوریم؟ یا... دیگر خبر پربازدید بود. تعدادی از کاربران نیز برای یافتن پاسخ این پرسش که شهید چمران، عضو نهضت آزادی بود یا نه؟ بر روی این خبر کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد،  ۱۸ محصول ایران خودرو گران شد کلیک زیادی خورد. ابلاغ ممنوعیت واردات بیش از ۱۴۰۰ قلم کالا نیز توجه عده دیگری را به خود جلب کرد. قیمت سکه آتی به بیش از ۳ میلیون تومان رسید هم چشم‌ها را هراسان کرد.

در سرویس فرهنگ، مصاحبه خانم بازیگر سابق تلویزیون با شبکه «من و تو» پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، خبری با تیتر روزنامه صداوسیما علیه عادل مورد توجه کاربران قرار گرفت. جدایی بازیگر سرشناس از سریال «ستایش» هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه، یادگار دیگری‌ از قالیباف مورد توجه قرار گرفت. نقل قولی از رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تیتر دست دلالان را از بازار خودرو قطع می‌کنیم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. کاربران زیادی هم روی خبر علت افزایش سرطان در ایران کلیک کردند.

در سرویس بین الملل، ترامپ، تکلیف کره‌شمالی را یکسره کرد نگاه بسیاری را به خود جلب کرد. پیشنهاد یک دیپلمات به ظریف هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. شمارش معکوس برای تعیین سرنوشت اردوغان دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، افشاگری پورعلی‌گنجی پس از بازی با اسپانیا پربیننده‌ترین خبر شد. دیگر خبر پرمخاطب ترس بزرگ کی‌روش از فیفا بود. سیاسی‌ترین گل جام‌جهانی در روسیه زده شد هم مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =