یک هزار نفر معلم در اصفهان از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب می‌شوند

سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: امسال با به کار گیری نیروهای خدمات آموزشی و شکل گیری این بخش در استان اصفهان قریب به یک هزار نفر از سه هزار نفر کسری معلم استان از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شده و مابقی نیروها به وسیله آموزش و پرورش فراهم می شود.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرام عروف زاده ظهر پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان دارای ۹۸ واحد دانشگاه، ۶۴ پردیس و ۳۴ مرکزاست که در قالب ۳۱ استان توزیع شدند و یکی از دانشگاه های بزرگ کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه یکی ازاتفاق های خوشایندی در سال ۹۷ ورود ۴۳ هزار نفر دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان بوده است، ادامه داد: در سطح استان اصفهان حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر دانشجوی پیوسته و نزدیک به ۸۰۰ نفر دانشجو مطابق ماده ۲۸ وارد دانشگاه خواهند شد.

امتیاز ادامه تحصیل نخبگان و نرفتن به خدمت سربازی

سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان با برخورداری از ویژگی هایی امکان تحصیل را برای داوطلبان تسهیل کرده است، اضافه کرد: ادامه تحصیل و تحصیلات تکمیلی، امتیاز ادامه تحصیل نخبگان، نرفتن به خدمت سربازی و حضور در دانشگاه و دست یافتن به آرزوی دیرینه داوطلبان برای ورود به حرفه معلمی ازجمله این امتیازات این دانشگاه است.

سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان اصلی ترین دروازه ورود دانشجو به بدنه آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در ۱۶ رشته تحصیلی با تنوع رشته ها و بر مبنای علایق مختلف برای ورود دانشجوها برنامه هایی فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه خوابگاه های دانشجویی درجوار فضای آموزشی فضای فرهنگی ومعنوی با ارزشی را ایجاد کرده است،گفت: با رایزنی های انجام شده با استفاده از خدمات صندوق های رفاه، خدمات مشاوره ای و بیمه ای امکانات مثبتی برای استفاده معلمان فراهم شده است.

احتساب سنوات دوره تحصیل در طول خدمت از امتیازهای دانشگاه فرهنگیان است

عروف زاده با اشاره به اینکه احتساب سنوات دوره تحصیل در طول خدمت از امتیازهای دانشگاه فرهنگیان است، تاکید کرد: در این دانشگاه سعی شده که از بهترین استادان برای تدریس بهره ببریم و طی رایزنی هایی در سطح دانشگاه های استان این استادان انتخاب شده اند که این امر یک فرصت خوب آموزشی را فراهم می آورد.

وی اضافه کرد: امسال با به کار گیری نیروهای خدمات آموزشی و شکل گیری این بخش در استان اصفهان قریب به یک هزار نفر از سه هزار نفر کسری معلم استان از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شده و مابقی نیروها به وسیله آموزش و پرورش فراهم می شود.

عروف زاده تصریح کرد: امسال خروجی سال ۹۳ در سطح استان حدود یک هزار و ۱۰۰ نفر است و علاوه بر این خروجی های دانشگاه از طریق ماده ۲۸ نیز ۶۰۰ نفر خواهند بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =