۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
پخش سریال پرحاشیه ممنوع شد

حسین پارسایی مدیرکل دفتر نمایش خانگی بیان کرد که به سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان تا اعمال اصلاحات لازم اجازه نشر داده نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین پارسایی مدیرکل دفتر نمایش خانگی درباره ادامه سریال«ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان و رفع مواردی که باعث ایجاد سو تفاهم و حساسیت شده اظهار کرد: تا اعمال اصلاحات لازم برای پیشگیری از سوءتعبیر در مخاطبان و اقشار مختلف جامعه به این سریال اجازه نشر داده نخواهد شد.

سریال ممنوعه

تاکنون سه قسمت از این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

در این سریال پر بازیگر نیکی کریمی، امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، میلاد کی‌مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی به ایفای نقش می‌پردازند.

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    32 39
    اخیراً به پخش هرزگی و روابط غیرشرعی با جنس مخالف می گویند سریال
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    24 10
    اخه کی این فیلما رو میبنه وقتی سریالهای اچ بی او سی بس و..... هست
  • به یا US ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    40 16
    چرا فکر میکنن که یه سریال رو باید از بچه 6 ماهه تا پیرمرد 90 ساله مخاطبش باشن. مگه ممکنه این؟ هر فیلم و سریالی مختص یک گروه سنی هستش. چرا بچه شیرخواره ای که توی خونه داره بازی میکنه باید بشینه سر این سریال. مثل اینکه یه آدم مسن بشینه پای برنامه عمو پورنگ و بگه چرا اینقدر این برنامه لوسه. این چه دیدگاه عقب افتاده ای هستش؟
  • امیر A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    31 21
    آخر تختش کردن از بس گیر دادن اونایی که اصلا تو جامعه زندگی نمیکنن
  • بی نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    24 24
    سوءتعبیر اسمش سوءتعبیره. مشکل کسی هست که تعبیر سوء می‌کنه و نه محتوایی که ازش سوءتعبیر می‌شه. چرا باید یه سریال به خاطر سوءتعبیر یه عده که کلا مشکل سوءتعبیر مزمن دارن متوقف بشه؟
    • مرجان A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
      12 16
      سلام.عزیز کسی مشکل سوء تعبیر نداره،اینجوری که شما گفتی انگار ک بعضیا مشکل دارن،،،،ولی اینطور نیست.این سریال مملو از بدآموزیه برای این جامعه ای که دنبال بد یاد گرفتن هستن.فقط بدنبال کشف بدترینا هستن،متاسفانه
  • کمی تفکر IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    4 4
    واقعا متاسفم که هنوز در جامعه افرادی وجود دارن که میخوان سرشونو بکنن زیر برف و واقعیت ها رو نبینن. اولا یه انسان عاقل و بالغ باید انقدر ظرفیت داشته باشه که با دیدن یک فیلم سریع تحت تاثیر قرار نگیره و بتونه خوب و بد رو تشخیص بده. ثانیا اینها دقیقا مواردیه که تو جامعه ما و بین جوانها و حتی نوجوانها وجود داره و بهتره که والدینی که ناآگاه هستن، با دیدن این فیلم ها کمی آگاه بشن و بتونن فکر کنن که چطور باید با فرزندانشون ارتباط صمیمی برقرار کنن که به خلاف کشیده نشن یا اگر هم تا الان کشیده شدن، راهی برای نجاتشون پیدا کنن. خوب بود به جای قضاوت عجولانه کمی صبر میکردیم و نتیجه رو میدیدیم و لااقل به مطلبی که در شروع پخش سریال در نکوهت دخانیات و ... نوشته شده هم نیم نگاهی می انداختیم....