بعضی از روسای بازنشسته فدراسیون‎های ورزشی که راهی به جز رفتن از سمتشان ندارند، راهکار و مسیری غیراخلاقی را برای بقای خود در نظر گرفته‎اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از نهایی شدن تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگی و لزوم اجرایی شدن آن تا ۲۸ آبان سال جاری، وزارت ورزش و جوانان با اعلام به تمامی مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های بازنشسته، روسای فدراسیون‌ها و نیروهای ستادی وزارت ورزش و جوانان مشمول این قانون از آنها خواسته است تا سریعا نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام کنند.
در این اعلام از ۱۲ تا ۱۳ رئیس فدراسیون و همچنین تمام مدیرانی که در ورزش کشور فعال هستند اما شامل قانون بازنشستگی می‌شوند خواسته شده تا در مهلت مقرر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خود از جمله استعفا یا ارائه مشمولیت‌های خاص مدنظر قانون اقدام کنند.
متاسفانه در این بین مشاهده شده است برخی از روسای فدراسیون‎ها تمام تلاش خود را برای بقا در راس فدراسیون مربوطه به هر طریقی انجام داده‌اند. از مکاتبه با فدراسیون‎ متناظر جهانی گرفته تا دیدار حضوری با مسئولان این فدراسیون‌ها. جالب اینجاست که برخی از این دیدارها با مسئولان فدراسیون جهانی نیز بدون مجوزهای مربوطه از سوی شورای برون مرزی بوده است.
برخی از این روسای بازنشسته از فدراسیون‌های جهانی خود خواسته‎اند که در صورت اجرایی شدن این قانون، فدراسیون مربوطه در ایران و در راس آنها وزارت ورزش و جوانان را تحت فشار قرار بدهند. این افراد حتی در مکاتبات خود با فدراسیون‎های جهانی؛ چنین امری را مصداق دخالت مستقیم دولت در امور فدراسیون‎ها اعلام کرده و از این مراجع جهانی خواستار اعمال فشار و حتی بعضا تهدید به تعلیق نیز شده اند. این افراد که به «چسبیده‎ به ورزش‎ها» معروف هستند در حالی که دایه سرباز نظام بودن را نیز دارند، برای بقا دست به هرکاری حتی تعلیق ورزش ایران نیز می‎زنند.
این روسای فدراسیون‎ها که عملکرد چندان درخشانی هم در کارنامه نداشته‌‌‌اند با صبوری خاص در پی آن هستند که شاید فرجی صورت بگیرد و با ادامه کار خود فدراسیون مربوطه را به مجد رسانده و تاج ریاست را همچنان بر سر داشته باشند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =