دیروز خبری درباره بازداشت مدیرکل امور مالی شهرداری تهران منتشر شد، تا عصر دوشنبه گذشته بابک دلفانی احمدآبادی به عنوان مدیرکل مالی شهرداری تهران خدمت می‌کرد که حالا درباره خبر بازداشت خود می‌گوید معلوم نیست این شایعات چرا ساخته می‌شود، مگر شهرداری صاحب ندارد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیروز پس از جلسه علنی شورای شهر، علی اعطا، سخنگوی این شورا در جمع خبرنگاران، خبر بازداشت سه تن از مدیران شهرداری را تایید کرد. در خبری که باشگاه خبرنگاران منتشر کرده بود، علی اعطا با تایید خبر بازداشت سه مدیر شهرداری در تهران گفته بود از جزییات اتهامات مالی آنها خبر ندارد. در خبر منتشر شده که پس از ساعاتی اصلاح شد، عنوان شده بود مدیرکل مالی شهرداری تهران در بین بازداشت شدگان است. خبری که امروز از سوی حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تکذیب شد. رسولی در توئیت خود با تاکید بر این که بازداشت مدیرکل مالی شهرداری تهران، بابک دلفانی که اکنون ذی حساب شهرداری است، صحت ندارد، تاکید کرد او همچنان این مسئولیت مهم را بر عهده دارد.
توئیت حسن رسولی درباره تکذیب بازداشت ذی حساب شهرداری تهران

در این رابطه بابک دلفانی به خبرآنلاین گفت: در خبری که منتشر شده بود آقای علی اعطا سخنگوی شورای شهر خبر بازداشت سه مدیر مالی را در تهران تایید کرده بود و در آن خبر، عنوان شده بود مدیرکل مالی شهرداری در بین بازداشت شدگان است. من تا عصر دوشنبه، مدیرکل شهرداری تهران بودم و هم اکنون هم ذی حساب شهرداری هستم و نه کسی به من احضاریه داده و نه لحظه ای بازداشت بوده ام. طبق روال عادی، به اداره می روم و اسناد مربوط به امور مالی را امضا می کنم.
دلفانی در ادامه گفت: قصد شکایت از کسانی که این خبر کذب را گفته و منتشر کرده بودم داشتم ولی با تکذیبیه ای که از سوی آقای رسولی منتشر شد و صحبتهایی که با برخی از اعضای شورای شهر داشتم، گفتم گذشت بهتر است. متاسفانه این روزها مشخص نیست شایعات چرا ساخته می شوند، واقعا بی نظمی عجیبی در رابطه با اخبار مدیریت شهری حاکم شده است!


231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =