در آزمون استخدامی سال آینده ،245نفر جذب آموزش و پرورش می شوند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در دویست و دومین جلسه کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش از جذب 245نفر در آزمون استخدامی ماده 28 دستگاههای اجرایی سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند افزود: دستگاه برگزار کننده این آزمون سازمان سنجش است و داوطلبان در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی با رعایت بوم گزینی و نیاز مناطق و شهرستانها می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: این نیروها صرفاً در رشته های آموزگاری ؛ دبیری و هنرآموزی و با اولویت خدمت در مناطق محروم به کارگیری خواهند شد.

دریکوند تاکید کرد: چون سهمیه و رشته هر منطقه یا شهرستان دقیقاً مشخص شده است ، داوطلب هنگام ثبت نام از محل خدمت و رشته ثبت نامی خبر خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود به فارغ التحصیل شدن 367دانشجو معلم در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و ادامه داد : این دانشجو معلمان هم در مهر ماه سال آینده در مدارس سازماندهی خواهند شد.

دریکوند در پایان سخنان خود تاکید کرد: زمان و شرایط ثبت نام صرفاً از طریق سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد و داوطلبان نیازی به مراجعه به ادارات آموزش و پرورش ندارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =