آغاز جشنواره تئاتر طنز دیواندره با اجرای نمایش بستنی داغ

چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیواندره با اجرای "نمایش بستنی داغ " آغاز به کار کرد.

دبیر چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیواندره در گفتگو با خبرآنلاین گفت: این جشنواره در راستای شور و نشاط اجتماعی و تولید آثار فاخر طنز به مدت سه روز برگزار و مراسم اختتامیه آن نهم فروردین در سالن مجتمع فرهنگی دیواندره برگزار خواهد شد.
سلیم کریمی افزود: بعد از انتشار فراخوان 81 اثر از استانهای آذربایجان غربی، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و همدان به دبیرخانه ارسال شد که 33 اثر به بازبینی و در نهایت 10 نمایش وارد جشنواره شد که در روزهای 6 تا 8 فروردین به رقابت خواهند پرداخت.
وی بیان کرد: در روز دوم نمایش های " مرغ باغ هپروت" با کارگردان حسنا قبادی از ایلام، " مامان شاه" به کارگردانی سعید حسین پور از ملایر، " علی مردان خان" به کارگردانی عبید رستمی از سنندج، " گودو می آید" به کارگردانی محمد سلیمی از دیواندره بر روی صحنه خواهند رفت.
وی افزود: در روز سوم نمایش های " موش کجا گربه کجا" به کارگردانی فرزاد لباسی از همدان، " گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند" به کارگردانی محسن مصطفی پور از پیرانشهر، "فرد های منحصر به فرد" به کارگردانی میلاد زنگنه از تویسرکان و " مرغ باغ هپروت" به کارگردانی فاطمه محمدیان شمالی از ایلام بر روی صحنه خواهند رفت.
دبیر چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیواندره در پایان اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان، فرمانداری دیواندره، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و انجمن هنرهای نمایشی کردستان در حال برگزاری است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =