بازدید عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از کارخانه پاک آرای سنندج

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از کارخانه تولیدی محصولات لبنی پاک آرا در سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران حوزه اقتصادی کردستان از کارخانه پاک آرا بازدید کرد. در این بازدید مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و جمعی از مدیران بانک های کردستان نیز حضور داشتند.
حسام خدایی مدیرعامل شرکت تولید محصولات لبنی پاک آرای سنندج در این بازدید، گفت: توسعه فعالیت های تولیدی شرکت پاک در سنندج نیازمند حمایت دولت و متولیان اقتصادی استان است.
وی به تعاملات مناسب با دامداران کردستانی در خصوص خرید شیر اشاره کرد و افزود: توسعه فازهای تولیدی کارخانه و رونق بازار فروش می تواند به توسعه این چرخه کمک کند.
مدیرعامل شرکت تولید محصولات لبنی پاک آرای سنندج اظهار داشت: عدد ضایعاتی در افزایش تولید ثابت بوده است و این رشد در کیفیت ما را نشان می دهد.
سید مهدی فرشادان نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم حمایت از واحد های برتر در حوزه اشتغال کردستان، گفت: بروکراسی اداری حاکم بر سیستم موجود ارائه تسهیلات و مجوز در کردستان بسیار طولانی است و باید روند تغییر یابد.
وی اظهار داشت: پیگیر مسائل و مشکلات شرکت پاک هستم و امیدواریم با حمایت مسئولان زمینه اشتغال ده ها نفر دیگر در این شهر انجام شود.
واحد تولیدی پاک آرا یکی از زیر مجموعه های اصلی لبنیات پاک تهران است که توانسته در زمینه پروژه های سلامت محور با تولید محصولات لبنی غنی شده با پروبیوتیک مفتخر به اخذ معتبرترین جایزه حوزه سلامت کشور ( تندیس سیب سلامت ) از وزیر بهداشت گردد.
در حال حاضر یکی از شرکتهای تولیدی دانش بنیان کشور در زمینه ی تولید محصولات لبنی بر پایه دانش فنی مطلوب می باشد. در زمینه ی اشتغال نیز جذب بالغ بر 150 نفر نیروی کار مستقیم و بومی را در کارنامه خود دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =