به گفته کاربران خبرآنلاین، شرکت مخابرات ایران بدون اطلاع رسانی به مشترک بر اساس قوانینی که باید به آن پایبند باشد، خط تلفن ثابت را تخلیه می‌کند.

 

به گزارش خبرآنلاین، کاربر خبرآنلاین از روستای جابان منطقه دماوند استان تهران در تماس تلفنی اظهار کرد علی‌رغم پرداخت بدهی، خط تلفن بدون اجازه مشتری، تخلیه شده و وی را مجبور به خرید خط جدید به مبلغ 200 هزار تومان کرده‌اند.

این کاربر که برای پیگیری‌های بعدی مشخصات خود را در اختیار خبرآنلاین قرار داد گفت: در قانون مخابرات پس از یک سال از ندادن قبض و پس از در جریان قراردادن مشترک و رضایت مشترک، خط تلفن تخلیه می‌شود اما در مورد مذکور قبض تلفن نه تنها سر موعد پرداخت شده است، بلکه حتی به موبایل وی نیز زنگ نزده‌اند و بدون اطلاع وی خط را تخلیه کرده‌اند.

این در حالی است که خط مذکور جزو خطوط قدیمی منطقه دماوند بوده و سقف ودیعه نیز 90 هزار تومان بوده و بدهی این خط کمتر از 23 هزار تومان بوده است.

این کاربر گفت:تماسهای مکرر با 20117 برای رفع خرابی تلفنم که بیش از پنج ماه قطع بود نتیجه نداد ولی ناگهان بدون دستکاری سه روز قبل وصل شد و توانستم بدهی اندکم را از همان خط با 1818 پرداخت کنم ولی پس از پرداخت و گذشت سه روز مجددا خط قطع شد.

امور مشترکین در پاسخ گفت: ما خودمان وصل کردیم که بدهی را پرداخت کنید!

روز 12 فروردین بدهی پرداخت شده ولی امورمشترکین اعلام می‌کند 5 فروردین خط تخلیه شده و این در حالی است که تا روز 14 فروردین خط وصل بوده و تماسهای آن در مخابرات ثبت شده است.

این کاربر افزود: برای هر سوال من یک جوابی درست می‌کردند که با گفته قبلی‌شان مغایرت داشت.

وی گفت:در مخابرات منطقه دماوند پاسخگویی به یک بخش خلاصه نمی‌شود واز بخش خصوصی که فنی را بعهده دارد تا بخش روستایی، گیلاوند و مرکز مخابرات دماوند هرکدام قسمتی از کار را بعهده دارند که موجب سرگردانی مشترک می‌شود و وی را به خرید خط جدید مجبور می‌کند و این همان پیشنهاد اول امور مشترکین است.

کاربر افزود: "این درحالی است که به خریداران خط جدید هم می‌گویند فعلا امکانات در منطقه نداریم که انجام بدهیم. آیا این به معنی فروش خط ما به دیگران با مبالغ بالاتر نیست؟"

خبرآنلاین آماده دریافت پاسخ مخابرات در این زمینه و انعکاس آن برای این مشترک و سایر کاربران با مشکل مشابه است.

 

5664

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =