شهردار اردبیل گفت:ضروری است در راستای توسعه اقتصادی مبنی بر توسعه گردشگری، مزیت گردشگری کنونی اردبیل به کشورهای همسایه معرفی شود که این امر یکی از اهداف همایش آنکارا بود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با قدردانی از تلاش شورا در تصویب متمم بودجه و همچین لایحه بودجه 97 تصریح کرد:ضروری است بودجه عملکرد شهرداری اردبیل در بهترین شکل و قالب به نمایش گذاشته شود و ما نیز با دقت بیشتر تلاش خواهیم کرد تا در سالجاری به همه هدفگذاری‌ها دست یابیم تا مردم به شکل گویا و به عینه تحولات را در خیابان‌ها، کوچه‌ها و ... معابر خود مشاهده کنند.

وی گفت: براساس بودجه مصوب شورای شهر سعی خواهیم کرد تا در مسیر تحقق آن حرکت کرده و با شروع فصل کاری جدید پروژه های عمرانی بزرگتری را در شهر رو به جلو پیش ببریم.

شهردار اردبیل در ادامه بیان کرد: مجموعه شورا و شهرداری در جلب رضایت مردم از هیچ تلاش و همتی دریغ نمی‌کنند و ما یک اراده جمعی را در پیشبرد اهداف و رفع موانع شاهد هستیم و قطعا در این باب جلب و توسعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در سالجاری دست یابیم.

لطف‌اللهیان به پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری در تحقق اهداف و برنامه‌های بودجه‌ای اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه اردبیل شهر سردسیر است هیچ کار عمرانی در فروردین و اردیبهشت در این شهر قابل تصور نیست ولی با بهبود شرایط جوی ما تا زمان حضور مسافران و گردشگران همت مضاعف را به کار خواهیم گرفت تا خروجی مناسبی را در کارها شاهد باشیم.

شهردار اردبیل گفت: در همین یک ماه اخیر بیش از یک میلیون بوته گل کاشته شده و 20 هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر نیز در سطح شهر اردبیل غرس شده است.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار قبل از شروع سال جدید اقدام به کاشت یک میلیون بوته گل در پارک‌ها و معابر کرده‌ بودیم، تصریح کرد: از امروز کاشت 20 هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر نیز در شهر اردبیل شروع شده است.

 

پل قدس اردبیل 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شهردار اردبیل از تدارک برنامه ویژه برای بازدید اعضای شورای شهر و همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از گلخانه شهرداری و برخی پروژه‌های عمرانی خبر داد و بیان کرد: پروژه پل قدس اردبیل متوقف نیست بلکه با پیشرفت 42 درصد در حال احداث است

لطف‌اللهیان تصریح کرد: ما تنها 8 درصد از پیشرفت معمولی پل قدس عقب هستیم که پیمانکار قول داده به سرعت این عقب‌افتادگی را جبران کند.

وی وعده داد؛ تا پل داروپخش را در نیمه اول امسال تکمیل و بهره‌برداری کند که محدودیت منابع اعتباری آن نیز برطرف شده است.

شهردار اردبیل اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های ما گام به گام فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف به پیش می‌بریم و امیدواریم به اهداف موردنظرمان در سالجاری دست یابیم.

وی با بیان این که عملکرد شهرداری اردبیل با اجرای پروژه ها در سطح شهر برای مردم گویاست افزود: تلاش می کنیم با اتمام پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از آن ها عملکرد شهرداری اردبیل مورد پذیریش شهروندان باشد.

شهردار اردبیل در خصوص همایش آنکارا با تاکید براینکه مزیت گردشگری کنونی شهراردبیل باید به کشورهای همسایه معرفی شود افزود: حضور علویان در ایام نوروز در اردبیل فرصتی برای معرفی ظرفیت گردشگری اردبیل به آن ها و به خصوص کشور ترک بود.

وی گفت: در این همایش با سرمایه گذران این کشور جهت سرمایه گذاری در اردبیل مذاکراتی انجام دادیم و درخواست کردیم با حضور آن ها در اردبیل توافق هایی را در راستای توسعه اقتصادی شهر با سرمایه گذاری بخش خارجی انجام دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =