با انتخاب کاربران سایت و شبکه‌های اجتماعی همگردی دو کشور اسپانیا و سوئیس به فینال جام جهانی گردشگری صعود کردند و علاقمندان سفر می‌توانند امروز قهرمان این جام را انتخاب کنند.

به گزارش روابط عمومی همگردی، این سایت که معتبرترین و پربازدیدترین پایگاه اینترنتی فارسی‌زبان حوزه سفر و تفریح است، با الگوبرداری از جام جهانی 2018 روسیه، مسابقه‌های مشابهی بین جاذبه‌های گردشگری 32 تیم حاضر در این جام برگزار کرد.

در مرحله گروهی این مسابقه‌ها، 32 تیم مشابه گروه‌بندی جام‌جهانی روسیه در هشت گروه با هم به رقابت پرداختند و کاربران در هر بازی انتخاب می‌کردند که کدام کشور را برای سفر و گردش انتخاب می‌کنند.

در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود کردند و به رقابت با هم پرداختند. روسیه، مصر، اسپانیا، پرتغال، فرانسه، استرالیا، آرژانتین، ایسلند، سوئیس، برزیل، آلمان، سوئد، پاناما، انگلیس، ژاپن و لهستان 16 تیمی بودند که به مرحله گروهی رسیدند. در مرحله گروهی اسپانیا با کسب 81 درصد آرا، بالاترین میزان محبوبیت را در مقابل رقبایش (پرتغال، مراکش و ایران) کسب کرد.

پس از برگزاری بازی‌های حذفی، بالاخره 4 تیم برزیل، اسپانیا، فرانسه و سوئیس با انتخاب کاربران همگردی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند. در این مرحله کاربران سوئیس را جذاب‌تر از فرانسه و اسپانیا را جذاب‌تر از برزیل تشخیص دادند.

این مسابقات با استقبال بیش از یک میلیون کاربر همگردی برگزار و در مجموع بیش از 100 هزار نظر ثبت شد.

امروز دیدار نهایی بین سوئیس و فرانسه برگزار می‌شود و علاقمندان به سفر می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام همگردی، در بخش استوری به گزینه مورد نظر خود رای دهند.

جایزه این مسابقه 3 تور 300 دلاری خارجی است که از طرف آژانس تعطیلات رویایی به صورت قرعه‌کشی به کاربران اهدا می‌شود. لازم به ذکر است که قرعه‌کشی بین همه کسانی که در مسابقه شرکت می‌کنند، انجام می‌شود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790025