اشتباهاتی‌که اعتبارات را به باد می‌دهد!

ایسنا نوشت:عضو شورای شهر کرج گفت: خطاهای شورا و شهرداری در اجرای برخی پروژه‌ها میلیاردها تومان اعتبار را به باد داده است.

عباس زارع اظهار کرد: متأسفانه اشتباهات و دوباره‌کاری در اجرای برخی پروژه‌های بی نتیجه یکی از مهمترین مسائلی است که در کرج با آن مواجه هستیم.
وی ادامه داد: به عنوان مثال در دوره‌ای می‌آیند و با صرف میلیاردها تومان در کنار رودخانه‌کرج دیوار سنگی ایجاد می‌کنند و بعد از مدت زمان کوتاهی به این نتیجه می‌رسند اجرای این طرح اشتباه بوده است.
وی افزود: یا اقداماتی که برای ایجاد بازارچه برای ساماندهی دستفروشان در منطقه پنج انجام شد و در نهایت اتفاقی که پیش آمد صرفاً هزینه مادی و معنوی روی دوش شهر گذاشت.
وی توضیح می‌دهد: ایجاد تقاطعات غیر همسطحی‌که پاسخگوی کمترین بارندگی نیستند یا میخ کوبی برای ایجاد لاین تندرو در کرج و جمع آوری آن تنها بخشی از اقدامات سرسری و غیر اصولی شورا و شهرداری بوده که فقط اعتبار هدر داده است.
زارع ابراز کرد: شورا و شهرداری باید خطاهای خود را برای تعریف و اجرای طرح‌های مختلف کاهش دهند چون با وضعیت اعتباری و شرایط اقتصادی کنونی اصلاً جایی برای آزمون و خطا نداریم.
عضو شورای شهر کرج گفت: باید در اجرای طرح‌ها مطالعات اولیه به خوبی انجام شود؛ اجرایی بودن طرح بررسی شود، از نظرکارشناسان و افراد متخصص استفاده شود و در زمان اجرا نیز نظارت‌های لازم صورت گیرد تا شاهد وقوع چنین اتفاقاتی در شهر نباشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =