پژو ۵۰۸ جدید، همه‌چیز را تغییر داده است؛ ساختار آن فشرده‌تر و ارتفاعش، کمتر شده و طراحی ظاهر بیرونی، آن را قدرتمندتر نشان می‌دهد. فضای داخلی آن را شاید بتوان به‌نوعی، تکامل پژو آی‌کاکپیت دانست.

به گزارش خبرآنلاین، پژوی ۵۰۸ جدید در نگاه نخست، تماشاگران را با حضور پرانرژی خود، شگفت‌زده می‌کند. کم شدن ارتفاع این خودرو و رسیدن آن به ۱٫۴متر و خطوط آئرودینامیک روی بدنه‌اش، انسان را به یاد خودروهای کوپه می‌اندازد.

مشخصات فنی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹

جلوی این خودرو بسیار گیراست و حتی می‌توان گفت که تا حدی، حالت تهاجمی هم دارد. پنجره جلوی کروم و چراغ‌های LED کامل که از آخرین خودروی کانسپت این شرکت یعنی «پژو اینستینکت» گرفته شده‌اند، ضمن یادآوری نسخه‌ی پیشین این خودرو یعنی پژو ۵۰۴ و ۵۰۴ کوپه، این گیرایی را تشدید کرده‌اند.

مشخصات فنی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹

پشت این خودرو هم با نوار افقی سیاه و براقش، نماینده آخرین نسخه خودروهای پژو است. بااین‌حال، چراغ‌های LED درخشان پشت این خودرو، بیش از هر چیز، خودنمایی می‌کنند.

مشخصات فنی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹

داخل خودرو

با ورود به داخل خودرو، به دنیایی متفاوت پا گذاشته‌اید که در آن، اصالت و کیفیت حرف اول را می‌زند. چشمان افراد داخل خودرو ناخودآگاه به صفحه کنترل آن هدایت می‌شود که از پژو آی‌کاکپیت به عاریه گرفته شده است.

مشخصات فنی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹

بخش‌های مختلف اتاقک آی‌کاکپیت عبارتند از:

-فرمان کوچک

-نمایشگر لمسی اچ‌دی ۱۰ اینچی

-نمایشگر بالاسری کیفیت بالای ۱۲٫۳ اینچی

نمایشگر بالاسری، انواع مختلفی از اطلاعات موردنیاز را برای هدایت خودرو در اختیار راننده می‌گذارد. نمایشگر وسط هم کنترل بخش‌های مختلف داخل خودرو مانند رادیو، تهویه، سیستم هدایت و تنظیمات خودرو، تلفن، اپلیکیشن‌های موبایل و بلندگوی مخصوص آی‌کاکپیت را به سرنشینان خودرو می‌دهد. به‌این‌ترتیب، هر بار سوارشدن به این خودرو، به‌راحتی می‌تواند به تجربه‌ای دل‌پذیر تبدیل شود.

مشخصات فنی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹

علاوه بر این‌ها، می‌توان ویژگی‌های زیر را هم برای پژو ۵۰۸ در نظر گرفت:

-سیستم دید در شب

-سیستم کنترل حرکت انطباقی با قابلیت‌های ایست و حرکت

-سیستم انتخاب خط حرکت که با سیستم کنترل حرکت انطباقی، همکاری می‌کند و برای اولین بار در پژو به کار گرفته شده است.

-آخرین نسل از «ترمزهای ایمنی فعال» (Active Safety Brake) که می‌تواند در حالی‌که خودرو با سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند، عابران پیاده و دوچرخه‌سواران را هم در روز و هم در شب تشخیص دهد. همین‌طور هشدار فاصله از ویژگی‌های این سیستم است.

مشخصات فنی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹

-سیستم همکار نگه‌داشتن خودرو در یک خط

-سیستم هشدار توجه راننده

-سیستم همکار نور سو بالا

-تنظیم، تشخیص و هشدار محدوده سرعت مجاز

-سیستم تشخیص تابلوهای راهنمایی و رانندگی

-سیستم فعال نظارت بر نقاط کور

 

موتور پژو ۵۰۸

موتور این خودروی شگفت‌انگیز به نحوی طراحی و ساخته‌شده که میزان حداقلی از آلودگی صوتی، لرزش و از همه مهم‌تر، تولید کربن‌دی‌اکسید را داشته باشد. در راستای رسیدن به این اهداف، در این خودروی جدید، از موتورهای نسل جدید یورو ۶ سی‌پیورتک و بلو اچ‌دی‌آی استفاده‌شده. این خودرو در کارخانه مولهاوس (Mulhouse) در کشور فرانسه تولید می‌شوند.

مشخصات فنی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹

فروش جهانی «پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹» که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود، از سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریور ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد.

توجه: برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ، می‌توانید آن‌ها را در پنجره‌ای دیگر باز کنید یا روی ابزار خود ذخیره کنید.

منبع: NetCarShow

۵۴۵۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    45 1
    فروش ایران هم از شهریور ۱۴۰۷ شروع میشه
    • هاشم A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      34 1
      البته اول 1407 ثبت نامه حدود 1410 تحویل دهی و بررسی تولید داخل انشالله 1420 اولین سری تولید داخلی به بازار عرضه میشه با قیمت پیش فروش بیست برابر قیمت جهانی
    • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      20 0
      با قیمت 800 میلیون و با حذف کلیه آپشن ها
    • بهلول A1 ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
      9 0
      اشتباهه چون تا اون موقع 206 از 207 به 212 رسیده و تولید انبوه میشه. وقتی خودمون میتونیم با یکم تغییر ماشین اختراع کنیم اونم با کیفیت نزولی و قیمت سعودی چرا بریم از خارج ماشینای ایمن و به روز بیاریم که هم جلوی تولید ملی رو میگیره هم جلوی کنترل جمعیت رو. کلا ما یه قانون پایستگی ماشین داریم تو ایران که میگه خط تولید ماشین از بین نمیره فقط از اسمی به اسم دیگه منتقل میشه.