رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران تورهای نیم روزه و یک روزه گردشگری در نوروز سال 97 را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از شهرنوشت، مهدی سیف با اشاره به برگزاری تورهای تهران گردی در نوروز 97 اظهار کرد: برنامه های تهران گردی نوروز امسال در قالب 12 تور نیم روزه و پنج تور یک روزه در 17 مسیر برگزار می شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اعلام جزئیات تورهای نیم روزه گفت: تور سورتمه شامل بازدید از سورتمه تهران و موزه سینما، تور ژوراسیک برای بازدید از پارک ژوراسیک و بوستان نهج البلاغه، تور داراباد برای گردشگری در موزه حیات وحش داراباد، هیومن پارک و امام زاده صالح و تور برج میلاد شامل بازدید از برج میلاد و ژوراسیک پارک از جمله تورهای گردشگری نوروز امسال اند.

به گفته سیف، تور نگارستان برای بازدید از باغ موزه نگارستان و خانه مقدم، تور موز شامل بازدید از سردر باغ ملی، موزه پست، موزه علم و فناوری و موزه آبگینه، تور قصر در مسیر باغ موزه قصر و موزه رضا عباسی و تور ری گردی برای بازدید از ابن بابویه، چشمه علی، برج طغرل و زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی از دیگر تورهای نیم روزه تهران گردی در نوروز امسال است.

وی با اشاره به برگزاری تور موزه هنر شامل بازدید از موزه فرش و موزه هنرهای معاصر تصریح کرد: تورهای عودلاجان برای بازدید از اماکنی چون سرای کاظمی، حمام نواب، خانه موزه مدرس، امام زاده یحیی و خانه فخرالملوک و تور دلفیناریوم شامل بازدید از دلفیناریوم برج میلاد و تماشاگه راز از جمله برنامه هایی است که در نوروز 97 اجرا می شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری تورهای یک روزه پرداخت و گفت: تور سه برج شامل برج طغرل، برج آزادی و برج میلاد، تور دریاچه چیتگر در قالب بازدید از دریاچه شهدای خلیج فارس و باغ ملی گیاه شناسی، تور باغ پرندگان شامل باغ پرندگان و باغ موزه قصر، تور آزادی برای بازدید از برج آزادی و شهرک سینمایی ایران و در نهایت تور اراضی عباس آباد شامل بوستان آب و آتش، بوستان بنادر، پل طبیعت و باغ موزه دفاع مقدس، تورهای یک روزه نوروز امسال را تشکیل می دهند.

سیف با اشاره به ساعات برگزاری تورها عنوان کرد: تورهای نیم روزه از ساعت 9 تا 13 و تورهای یک روزه از ساعت 9 الی 16 برگزار می شود.

 وی با یادآوری این نکته که هزینه تورها از 24 هزار تومان تا 61 هزار تومان در نوسان است، خاطرنشان کرد: شهروندان برای ثبت نام در تورها می‌توانند از طریق تماس با سامانه 137، شماره گیری #1397*137* یا با مراجعه به سایت Visit.Tehran.ir اقدام کنند.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =