محمد تقی لطفی امام جمعه ایلام در بیانیه ای به حواشی اخیر در مورد زندگی وی و استفاده از پرادو در استان ایلام پرداخته است.

 

متن این بیانیه اینچنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقولوا قَولًا سَدیدًا‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید! تقوای الهی پیشه کنید و سخن حق بگویید...

خداوند سبحان را شاکریم که در دوران حیات پربرکت جمهوری اسلامی ایران توفیق تنفس و حضور یافته ایم و خداوند حیات ما را در این عصر قرار دارد.
درود و سلام بر همه اولیاء و انبیاء الهی و خاتم المرسلین، حضرت محمد مصطفی (ص)، ائمه اطهار (علیهم السلام) و سلام بر وجود پربرکت امام عصر (عج) و سلام به روح مطهر و منور بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سلام اولیاء الهی بر سلاله پاک حضرت زهرا (س) و، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و سلام خدا بر شهیدان سرافراز ازشهدای صدر اسلام تا شهدای انقلاب اسلامی، شهدای حماسه هشت ساله دفاع مقدس و شهدای عزیز مدافع حرم به ویژه شهدای سرافراز استان دلاورخیز ایلام که آوازه یاد و نامشان عالمگیر شده است.
مدتی است در فضای مجازی که متاسفانه امروز بخش عمده تامین و تولید محتوای آن در اختیار افراد و عناصر مسئله دار، پیشانی دار و ضدانقلاب خارج نشین و ایادی داخلی آنان قرار دارد، علیه مسئولان مختلف نظام و انقلاب اقدام به انتشار اخبار، مصاحبه ها، تحریف حقایق، سخنان شاذ، فیلم و عکس‌های تقطیع شده و عملیات روانی مبتنی بر دروغ کرده و از آن به عنوان ابزار نوین پخش و انتشار شایعات به عنوان حربه نفاق در جامعه استفاده می‌کنند، اقدام به انتشار اخباری مبنی بر استفاده نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از خودرو شاسی بلند و نیز تصاویر دیگری از مراسم ولیمه سال گذشته نوه ایشان منتشر کرده اند و بازنشر گسترده‌ای به صورت توامان در رسانه‌های ضد انقلاب، منافقین، سلطنت طلبان و حامیان و مسببان فتنه و جریان انحراف پیدا کرده و متاسفانه در برخی کانال‌ها و شبکه‌های رسانه‌ای انقلابی و شبکه‌های اجتماعی توئیتر و اینستاگرام و... بازنشر و ضریب داده شده است.
بخش دیگر نیز تحریف و تقطیع خطبه دوم نمازجمعه هفته گذشته ایلام مبنی بر جایگاه نمازجمعه و هجمه‌های دشمنان است که مستمسک هجمه‌های ناجوانمردانه و جدید در فضای شبکه‌های اجتماعی مدعی حضور نخبگان! شده است.
جهت تنویر افکار عمومی و مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی نکات ذیل به استحضار می‌رسد: اولا" خودرو پرادوی مورد اشاره مدل ۲۰۰۵ (۱۳ سال پیش) به دلیل تعدد سفر‌های برون شهری و روستایی و حضور در مناطق صعب العبود و کوهستانی و عشایری استان ایلام از سوی استانداری ایلام در همان ایام در اختیار این دفتر قرار گرفته و حجت الاسلام لطفی شخصا" علاقه‌ای به استفاده از این خودرو یا سایر خودرو‌های تشریفاتی نداشته و ندارند و اکثر بازدید‌ها و سفر‌های ایشان مدت هاست با خودرو‌های داخلی و سواری انجام می‌شود و اگر منع‌های قانونی تیم حفاظت نبود، ساده‌ترین روش ممکن را برای حضور در جلسات انتخاب می‌کردند.
دوما" تصاویر حضور ایشان در مجلس ولیمه متعلق به سال قبل و یک مراسم معمولی است که در زیرزمین مسجد بقیت الله ایلامی‌های مقیم تهران برگزار و به دلیل دوستی فرزند ایشان با برخی چهره‌های ورزشی و هنری و حضور آنان تبدیل به حاشیه شد و بازنشر آن بعد از یکسال قطعا" با هدف و سناریویی تعریف شده و هدفمند صورت گرفته است.
ثالثا" ایشان هیچ تعلق خاطری به هیچ کس از جمله فرزندان نداشته و ندارند و همراهی ایشان با هرکس از جمله فرزاندنشان تا زمانی است که در صراط مستقیم و خط اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های متعارف جامعه باشند و همه منتسبین اعم از نسبی و سببی و همکاران و دوستان تنها با معیار تقوا، سلامت اخلاق و رفتار و عمل سنجیده شده و مورد توجه بوده و هرگونه خدشه به این معیارها، سبب اعراض از آن‌ها می‌شود، کما اینکه درمواردی شاهد برخورد ایشان با رفتار‌های خارج از معیار افراد از جمله اشرافی گری بوده ایم.
رابعا" تحریف، تقطیع و تغییر سخنان ایشان در خطبه‌های نمازجمعه و حتی دیدار‌های مختلف سابقه‌ای دیرینه دارد و بار‌ها نیز مورد اعتراض ایشان قرارگرفته و متاسفانه هربار پس از تاثیرگذاری و انتشار گسترده، تصحیح گردیده، اما بازهم تکرار شده و عده‌ای نیز برمبنای همان اخبار ناصحیح، انواع تحلیل و تفسیر‌های ناصواب و گاها" مغرضانه منتشر کرده اند و متاسفانه فضای غبارآلود در این وادی با ظهور و بروز شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان و فعالیت‌های فضای مجازی، آلوده‌تر شده است.

اما سخنان اخیر امام جمعه محترم که از آن با تیترهای" مین گذاری" و... در فضای عمومی جامعه منتشر شده دقیقا" همین است: "یکی از تشکل‌های دانش آموزی اعلام کرده امام جمعه حاشیه دارد و برای ما خط قرمز است، همین جا علام می‌کنم این تشکل به بیراهه رفته است. برادران عرض می‌کنم تریبون نمازجمعه یک سنگر است، سنگر بسیار محکمی هم هست، چهل سال است از عمر این انقلاب می‌گذرد، هجمه‌هایی به این سنگر شده، الان هم می‌شود. چون تمام دستگاه‌هایی که به رهبری وصلند مورد هجمه هستند، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، شورای نگهبان، مجلس خبرگان، تریبون‌های نمازجمعه همه در اتاق‌های فکر ضدانقلاب و نظام سلطه مورد تخریب قرار می‌گیرند. "
ایشان خطاب به دشمنان تاکید می‌کنند: "بدانید بدجایی آمده اید یعنی به میدان مین آمده اید، این سنگر هم نفوذ ناپذیر است و هم شکست ناپذیر، شما که عددی نیستید، این سنگر شهدای بزرگی داده است، شهدای محراب داده است، اصلا" اینجا محراب است یعنی جای حرب است، بدانید به این جایگاه نزدیک شوید مثل بلوری می‌مانید که به فولاد بر می‌خورید و خورد می‌شوید. این تریبون مال من هم نیست، تا نظام هست و اسلام هست این سنگر باقی است. من نصیحت می‌کنم نزدیک این سنگر نشوید. من البته نسبت به گروه دیگری هم متاسفانه گله مندم و با این شعر می‌گویم: من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد"
نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این خطبه همچنین به صورت مفصل درباره عرفان‌های کاذب، فرقه بازی، حوادث جاری کشور و وقایع اخیر و نیز فرمایشان اخیر رهبر فرزانه انقلاب درخصوص عدالت سخنان انقلابی و تبیینی مفصلی داشتند که معمولا" از دید مردم و حتی رسانه‌ها مغفول می‌ماند. انتشار تقطیع شده، تحریف شده و تغییر جملات این سخنان جای تامل جدی دارد.
در پایان ضمن تقدیر و تجلیل از همه آحاد مردم ولایتمدار، مومن، انقلابی و شهید پرور استان ایلام و دلسوزان انقلاب اسلامی و تریبون مقدس نماز جمعه، همگان را به رعایت تقوای الهی در گفتار و عمل و تصمیم و قضاوت بر مبنای حقیقت دعوت نموده و بر بیعت مجدد خود با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تاکید کرده و از خداوند متعال توفیق برای همه ارادتمندان سلسله جلیله روحانیت خواستاریم و تاکید می‌کنیم این گونه فضاسازی‌ها خللی در اندیشه‌های متعالی، مواضع انقلابی، هوشمندانه، دشمن شناسانه و ترسیم خطوط حقیقی انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد و مجددا" بر این نکته تاکید می‌شود که تا پای جان در راه امام و انقلاب و شهدا، پایدار خواهیم بود انشالله
دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =