حضور بانوی تبریزی در همایش جهانی روابط عمومی نروژ

در دهمین همایش جهانی روابط عمومی در اسلو- نروژ مقاله علمی- پژوهشی مینا نظری با عنوان "هوش مصنوعی تکنولوژی های نوین ارتباطی (اسمارت فون ها) و توسعه سواد رسانه ای نابینایان " به صورت شفاهی ارایه خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، موضوع این دوره از همایش جهانی روابط عمومی، «تاثير ارتباطات ديجيتال در تغييرات جهاني» اعلام شده و برگزار کننده آن، انجمن مدیران ارتباطات نروژ مي باشد.

این همایش معتبر هر دو سال یک بار بر گزار می شود و محلی برای تبادل افکار و گفت و گوهای تخصصی استادان، متخصصان، دانشجویان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی از سرتاسر جهان است.
بر اساس این گزارش، مینا نظری، کارشناس ارشد روابط عمومی و دانشجوی دکترای علوم ارتباطات در این مقاله مطالعه نقش هوش مصنوعی تکنولوژی های نوین ارتباطی بويژه اسمارت فون ها در توسعه سواد رسانه ای نابینایان و بهبود كيفيت زندگي آنان را مورد بررسی قرار داده است.
این گزارش می افزاید، نظري كه تنها دارنده جايزه طلايي ايپرا (GWA)در تاريخ روابط عمومي ايران مي باشد در سال٢٠١٤ نیز به ارائه مقاله تخصصي خود در كنفرانس بين المللي روابط عمومي مادريد (اسپانيا)پرداخته بود.
گفتنی است، دهمین همایش جهانی روابط عمومی در روز های تا ٢٢-٢٤ آوريل سال2018 میلادی در مرکز همایش های شهر اسلو با بحضور بيش از ٣٠ كشور از سراسر جهان برگزار خواهد شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =