«پناه کاه» که از 23 فروردین در عمارت ارغنون روی صحنه می رود داستان رایان سربازی بزدل است که از میانه یک جنگ آخرالزمانی می گریزد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «پناه‌کاه» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه و رامین معصومیان از پنجشنبه 23 فروردین تا یکشنبه 30 اردیبهشت ساعت 19 به مدت 75 دقیقه در عمارت ارغنون روی صحنه خواهد رفت.

داستان «پناه‌کاه» درباره‌ رایان سرباز بزدلی‌ست که از میانه‌ یک جنگ آخرالزمانی می‌گریزد، اما فرار او از این مهلکه او را به جای بهتری نمی برد. او در سوراخی می‌افتد که زیستگاه انسان‌هایی‌ست که سالیان دراز از تمدن دور بوده‌اند و در بدو ورودش و بی‌هیچ دلیلی تصمیم به اعدام او می‌گیرند. رایان تنها سه روز فرصت دارد تا زندگی‌اش را دوباره بخرد.

 حامد ادوای (مهمان از گروه گره)، آیدین بهاری، رامین جعفری، امین جلالی، مینا زرنانی، کاوه مرحمتی و آزاده مشعشعی بازیگران این نمایش هستند.

گروه هنری مربع ۱۱(مدیراجرایی)، ماریا حاجیها (طراح گریم)، الهام شعبانی (طراح لباس)، رضا خزرایی (طراح نور)، محمدرضا جدیدی (موسیقی)، کاوه مرحمتی (گرافیک، طراحی و ساخت تیزر)، سیدشهاب خاضع‌حق (دستیار تولید)، فرهاد جاوید (عکاس)، مریم شریعتى (مدیر تبلیغات)، آوا فیاض (مشاور رسانه‌ای)، گروه هنرى پژواک (ويدئو پشت صحنه و تبلیغات)، وحدت سرچونی (اجرای گریم)، باران سیبی (دستیار لباس) و حسین پناهی (دوخت لباس) دیگر عوامل این نمایش هستند.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =